Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

3 Вересня 2023

Ґаджети для навчання: хто може отримати, як подати запит та моніторити розподіл девайсів

В Україні у 2023 році понад 35 тисяч дітей отримали девайси для навчання, до кінця року передадуть ще приблизно 40 тисяч пристроїв.

Про це розповіло Міністерство освіти й науки України у відповідях на найпоширеніші запитання щодо отримання ґаджетів для навчання.

Потребу в девайсах МОН збирає через департаменти освіти і науки ОВА. Області проводять опитування громад, а громади – закладів освіти. Тоді каскадним методом міністерство визначає потребу та передає дані партнерам із розвитку.

Водночас, як розповіли у міністерстві, кожна громада чи область може напряму комунікувати з партнерами. Для консультацій щодо фандрейзингу та залучення донорської підтримки в МОН радять писати на пошту: [email protected].

Першочергово ґаджети для навчання можуть отримати соціально незахищені категорії населення:

  • діти з малозабезпечених сімей;
  • багатодітних сімей;
  • внутрішньо переміщені діти;
  • діти з ООП, інвалідністю;
  • діти, які позбавлені батьківського піклування.

Як розповіло МОН, пріоритетними є області, у яких переважає дистанційне навчання. Між ними девайси розподіляють пропорційно.

Моніторити передавання пристроїв можна за допомогою спеціального дашборду. Там можна дізнатися про кількість ґаджетів, переданих конкретній області, населеному пункті чи закладу освіти, спостерігати, скільки девайсів отримують учні і вчителі та у разі невідповідностей можна залишити відгук.

  • Щоби отримати ґаджет, батьки мають зафіксувати потребу в девайсі через подання відповідної заяви до закладу освіти, де вчиться дитина;
  • після передання такої інформації від шкіл та громад, згодом департаменти освіти й науки ОВА отримують обладнання через підписання актів приймання-передавання з партнерами та розподіляють пристрої серед громад, а громади – серед закладів освіти;
  • останні є юридичними власниками девайсів і передають їх дітям і вчителям, які потребують їх найбільше в користуванні;
  • у разі несправностей або втрати девайсу, заклад освіти має намагатися забезпечити його відновлення самостійно. Якщо обладнання не підлягає ремонту – треба застосувати процедуру списання.

Читайте також:В Україні створили дашборд розподілу ґаджетів між закладами освіти”

Фото: МОН


Обговорення