Напишіть нам

Всі теми

11 Квітня 2022

ГО “Смарт освіта” запускає цикл трансляцій про навчання та підтримку дітей з ООП під час війни

nus.org.ua, ГО “Смарт освіта” за підтримки Міжнародного фонду “Відродження” проводять цикл онлайн-трансляцій “Навчаємо та підтримуємо дітей з ООП під час війни”.

Зустрічі вестиме Ольга Малікова, магістриня корекційної педагогіки, поведінкова аналітикиня, вчителька-логопединя школи №58 м. Києва, виконавча директорка Української асоціації поведінкових аналітиків.

Цикл передбачає три відкриті зустрічі:

1. 13 квітня, Формуємо навички гри в дітей

◎ Важливість ігрової діяльності для дітей з ООП;

◎ Вибір ігор та пошук тих, що будуть цікаві для дитини;

◎ Відмінність гри від навчання в “ігровій” формі;

◎ Які навички формуються в дітей під час гри.

2. 15 квітня, Підтримка “академічних” навичок у побуті

◎ Які навички, із засвоєних у школі, є частиною важливих життєвих навичок;

◎ Як організувати навчання дитини в “природних” умовах (у побуті, на прогулянці, у громадських місцях);

◎ Як знайти мотивацію дитини та допомогти використовувати здобуті навички самостійно.

3. 19 квітня, Адаптивні навички та навички самостійності в підлітків

◎ Побутова самостійність та коли потрібно починати формування навичок;

◎ Соціальні навички та навички безпеки в різних ситуаціях;

◎ З чого починати та як батькам організувати навчання;

◎ Як обрати цілі та скласти план їх реалізації.

Після цього ми проведемо 1–2 закриті зустрічі, на яких Ольга Малікова відповідатиме на ваші запитання, уточнення, розглядатиме ваші конкретні ситуації. Форму для збору запитань та реєстрацію на закриті зустрічі ми відкриємо після першого ефіру. Про це повідомимо окремою новиною на нашому сайті.

До того ж команда ГО “Смарт освіта”  запрошує учнів на пізнавальні онлайн-зустрічі з учителями. Якщо ви бажаєте, щоби ваша дитина долучилася до таких зустрічей, долучайтесь до телеграм-каналу. В ньому регулярно з’являються анонси нових зустрічей. Зустрічі безплатні.

Ілюстрація: ГО “Смарт освіта”


Обговорення

Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.