3 510
0
Індивідуальна форма навчання може перешкоджати соціалізації учнів.
Таку думку висловила очільниця директорату інклюзивної та позашкільної освіти МОН Лариса Самсонова в ефірі Громадського радіо.
“Індивідуальна форма навчання завжди програшна. Тому що в той час інші діти навчаються в класі, звикають одне до одного, нарощують свої соціальні м’язи. І виходить так, що діти, які приходять в 5 клас після індивідуальної форми навчання, суттєво відрізняються від дітей, які були разом з 1 класу”, – зазначила Самсонова.
Очільниця директорату переконана, що всі діти повинні навчатись разом з іншими.
Окрім того, вона розповіла, що в Україні є близько 51 тисячі учнів на індивідуальній формі навчання.
Нагадаємо, інклюзивно-ресурсні центри отримають систему автоматизації роботи за 5 мільйонів гривень.
Міністерка освіти і науки Лілія Гриневич називає інклюзивну освіту одним із пріоритетів реформи.
Фото: Pixabay
Обговорення