3 Липня 2019

Краще математику знають учні, які переконані – необхідно докладати зусиль

Кращі результати з математики показують ті учні, які переконані в необхідності докладати зусиль у навчанні.

Про це йдеться в дослідженні PISA, опублікованому на PISA Ukraine.

Учні, які переконані, що для успіху в навчанні варто докладати зусиль, зазвичай мають значно вищі результати PISA з математики, ніж інші учні, – йдеться в дослідженні.

Зазвичай про докладання значних зусиль і готовність до розв’язання задач повідомляють ті учні, чиї вчителі ставлять чіткі цілі навчання й надають учням зворотний зв’язок щодо результатів навчання математики.

У більшості країн чимало учнів упевнені, що високі результати у навчанні – це результат наполегливої праці, а не успадкованого інтелекту.

“Цей факт свідчить про те, що освіта та її соціальний контекст допомагають прищеплювати такі цінності, які сприяють підвищенню освітніх досягнень”, – переконані дослідники.

Деякі прийоми, які вчителі використовують для активізації пізнавальної діяльності учнів, особливо корелюють із бажанням учнів навчатися. Це, наприклад, пропозиція учням задач, які передбачають міркування, які не мають очевидних розв’язків або орієнтація учнів на те, щоб вони вчилися на власних помилках.

Детальніше дивіться у документі нижче.

PISA_in-focus_37

Завантажити документ можна за цим посиланням.

Нагадаємо, 2018 року Україна вперше брала участь в дослідженні якості освіти PISA. Під час основного етапу в тестуваннях взяли участь 6334 українці. Тестування складали 15-річні підлітки, які навчались у школах, ліцеях, гімназіях, професійно-технічних закладах, коледжах тощо.

Звіт за результатами проведення PISA-2018 в Україні оприлюднять у грудні 2019 року.

Також в Україні вийшов переклад книги розробника і куратора дослідження якості освіти PISA Андреаса Шляйхера “Найкращий клас у світі: як створити систему освіти 21-го століття”.

Фото: PISA Ukraine


Обговорення