1 639
0
Служба освітнього омбудсмена дослідила спорудження модульних закладів освіти як гнучку й швидку альтернативу капітальному будівництву, потреба в якій з’явилася через руйнування шкіл і садків окупантами.
Із повним матеріалом можна ознайомитися за посиланням.
Основна мета використання модульних та тимчасових споруд – забезпечити реалізацію права на освіту не в майбутньому, а тут і зараз.
Серед переваг модульних будівель такі:
Модульні школи відрізняються від тимчасових споруд. Тимчасові споруди – це контейнери, вони визначеного розміру, їх комплектують усім необхідним для функціонування закладу освіти. Це прибудова до основної будівлі школи чи садочка. Використовувати її можна лише тимчасово. Наприклад, облаштувати навчальний простір у таких спорудах, поки в основній будівлі триває ремонт.
Як приклад успішного використання модульних споруд в освіті Служба омбудсмена наводить досвід Британії, Німеччини, Нідерландів, Франції, а також України: кілька років тому Київський університет імені Бориса Грінченка побудував на Русанівці двоповерховий гуртожиток для студентів – і ця практика добре себе зарекомендувала.
Читайте також: “Дитячий садочок як осередок безпеки: приклад відновлення роботи київського закладу”.
Слава Україні!
Героям слава!
Переможемо!
Фото: титульне – Служба освітнього омбудсмена, у тексті – Київський університет імені Бориса Грінченка
Обговорення