6 075
0
Міністерство освіти і науки України має зробити низку важливих кроків, аби “реанімувати” реформу “Нової української школи”, адже в останні роки вона була фактично зупинена.
Про це в інтерв’ю LB.ua розповіла Іванна Коберник – освітня експертка та співзасновниця громадської організації “Смарт освіта”.
Вона зазначила, що з 2016 до 2019 року освіта України рухалася вперед та постійно була в політичному “порядку денному”: ухвалювалися закони, тривали реформи, дискусії. Однак за часів роботи екс міністра освіти і науки Сергія Шкарлета всі процеси зупинилися, зокрема, і реформа “Нової української школи”.
“Ми квантовим стрибком повернулися в радянський союз. Відповідно, був втрачений темп реформи. Найбільше, звісно, постраждали діти, які перейшли в п’ятий клас на не підготовлену, по суті, реформу. Цікаво, що нещодавно на врученні премії Global teacher Prize Ukraine премʼєр-міністр України Денис Шмигаль сказав: “Ми відновили реформу НУШ”. Тобто фактично визнав – реформа була зупинена”, – заявила Іванна Коберник.
На думку експертки, аби дійсно відновити реформу “Нової української школи” МОН має зробити ряд важливих кроків, зокрема, змінити певні нормативні документи, наприклад наказ про поділ класу на групи.
Однак найважливішим аспектом, за словами Коберник, є перегляд програм і підручників 5 та 6 класів. Адже частина з них не відповідає стандарту “НУШ” й веде до імітації реформи.
Крім того, експертка назвала важливим кроком для МОН “розчистку території”:
Читайте також: “Війна мала стати причиною для “генерального прибирання” освітніх програм – Іванна Коберник”.
Титульне фото: скріншот із Сніданку з 1+1
Обговорення