3 693
0
Для педагогів створили рекомендації щодо роботи з підручниками в умовах війни. Авторкою посібника стала дитяча та сімейна психологиня Світлана Ройз.
Про це повідомило Міністерство освіти і науки України.
Ознайомитися з рекомендаціями можна за посиланням.
Як зазначила Світлана Ройз, минулого навчального року до неї часто зверталися родини й учителі учнів молодшої школи, адже під час читання деяких текстів у дітей ставалися напади тривоги, істерики й панічні атаки.
Справа в тому, що більшість підручників були видані до повномасштабного вторгнення і не враховують певні чутливі моменти. Рекомендації щодо роботи з матеріалами були створені саме для того, аби вчителі могли одразу бачити, у чому варто бути обережними, а де краще в опрацюванні текстів чи в додаткових завданнях змінити акценти, щоб уникати ретравмування.
Крім цього, порадами можуть користуватися видавці й автори, які зараз працюють над новими посібниками. Світлана Ройз також зазначила, що під час експертизи консультувалася з іншими спеціалістами й спеціалістками.
Зокрема, психологиня радить педагогам бути обережними, розглядаючи з учнями:
Раніше ми розповідали, як травми дитинства позначаються на дорослому житті.
Титульне фото: МОН
Обговорення