43 354
0
Міністерство освіти і науки винесло на громадське обговорення зміни до критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів, які навчаються за новим стандартом.
Проєкт наказу опублікували на сайті МОН.
Як зазначають у міністерстві, пропонуються такі зміни:
Підсумкове оцінювання учнів 3-4 класів пропонують проводити за чотирма рівнями:
Також у проєкті є таблиці з критеріями до кожного рівня.
Рівні результатів навчання учнів пропонують визначати за:
Також пропонується, щоб за рішенням педагогічної ради школи могли:
Документ містить також окремі положення щодо оцінювання результатів навчання учнів з особливими освітніми потребами:
“Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами здійснюється відповідно до індивідуальної програми розвитку (ІПР), що розробляється на основі висновку фахівців інклюзивно-ресурсного центру (ІРЦ), де зазначено труднощі функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я, що можуть впливати на ефективність застосування певних форм оцінювання.
Добір форм поточного та підсумкового оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами здійснюється індивідуально з обов’язковим урахуванням їх можливостей функціонування, життєдіяльності та здоров’я.
При оцінюванні рівня сформованості предметних компетентностей учнів з особливими освітніми потребами вилучаються ті складові (знання, вміння, види діяльності та інше), опанування якими є утрудненим або неможливим для учня з огляду на труднощі функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я”.
Ознайомитись із проєктом повністю можна у документі нижче:
Kryteriyiv otsinyuvannya uchniv u systemi zsoЗауваження та пропозиції можна надсилати до 24 липня в письмовому вигляді та електронною поштою:
Нагадаємо, скандально призначений очільник МОН Серій Шкарлет вважає, що шкільна реформа – “нормальна”, тому її потрібно продовжувати.
Фото: автор – AndrewLozovyi, Depositphotos
Обговорення