20 Травня 2019

МОН запропонувало новий порядок організації інклюзивного навчання

Міністерство освіти і науки винесло на громадське обговорення новий порядок організації інклюзивного навчання в школах.

Проект постанови уряду, покликаний замінити аналогічний з 2011 року, опублікували на сайті МОН.

Нова редакція спрямована на вдосконалення механізми організації інклюзивної навчання учнів з особливими освітніми потребами, що здобувають загальну середню освіту, надає додаткові можливості для дотримання прав осіб з особливими освітніми потребами на освіту, – зазначили в міністерстві.

За проектом, рішення про утворення інклюзивного класу ухвалює директор школи. Він має приймати на навчання дитину з особливими освітніми потребами після заяви її батьків чи інших законних представників.

Після цього керівник закладу або заступник з навчально-виховної роботи невідкладно формує команду психолого-педагогічного супроводу.

Детальніше читайте у документі нижче.

u-shkolakh-inklyuziya-13-05-2019

Завантажити документ можна за цим посиланням.

Зауваження та пропозиції можна надсилати до 31 травня на [email protected].

Нагадаємо, МОН дало вимоги до підручників для дітей з особливими освітніми потребами.

Читайте також наш матеріал “Як оцінюватимуть особливі освітні потреби дітей в ІРЦ” та дивіться наші інфографіки “Пам’ятка для батьків про інклюзію: на що мають право та як подати документи на навчання”“Чим ІРЦ відрізняється від ПМПК” та “Як фінансується інклюзивна освіта”.

Фото: автор – Wavebreakmedia, Depositphotos


Обговорення

Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.