Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

27 Жовтня 2017

МОН затвердило нову комунікаційну стратегію, за якою відмовиться від “роз’яснювальної роботи”

Міністерство освіти і науки затвердило комунікаційну стратегію на 2017-2020 роки, за якою хоче перейти до “двосторонньої комунікації зі суспільством”.

Про це повідомила прес-служба Міносвіти.

Мета створення стратегії – підвищити рівень довіри громадян до дій МОН, зміцнити підтримку реформ, трансформувати традиційну інформаційно-роз’яснювальну роботу, перетворивши її на комунікаційну“,  зазначено у повідомленні.

У міністерстві запевняють, що новою стратегією передбачені прозорість діяльності установи, залучення до ухвалення рішень зацікавлених сторін, цільових груп освітньої та наукової сфер, а також громадськості.

Під час роботи над створенням стратегії було опрацьовано чимало соціологічних та аналітичних матеріалів, які показали: у суспільстві не сформований стійкий фундамент для підтримки реформ. Тому головна стратегічна мета  підвищити усвідомлення ролі освіти в суспільстві, сформувати запит на реформу серед усіх цільових груп, запропонувати суспільству мету/місію української освіти“,  каже радник міністра освіти і науки Іванна Коберник.

Розроблена стратегія прописує комунікацію в 4-х головних напрямах міністерства до 2020 року:

  • реформа середньої освіти “Нова українська школа”;
  • модернізація професійно-технічної освіти;
  • забезпечення якості вищої освіти;
  • створенні нової системи управління та фінансування науки.

Візуальні зміни

Суттєвого оновлення зазнає візуальне оформлення міністерства. Для цього розробили новий логотип, який замінить чотири неофіційні, що використовувались до цього.

Логотип МОН

Новий логотип МОН

За ідеєю дизайнерів, “О”  це коло знань, а “Н”  невичерпність пізнання.

Також міністерство отримало новий фірмовий шрифт, який спеціально розробив український дизайнер Кирило Ткачов.

Шрифт МОН

Новий шрифр МОН

Новий стиль МОН допоможе зробити всі види комунікації Міністерства сучасними та відкритими. Ми відмовляємося від золотих тиснень, штучної псевдорозкоші на користь простих чітких ліній і лаконічних зображень“,  зазначено в презентації нового візуального оформлення.

Змін також зазнають сайт та офіційні сторінки міністерства у соцмережах. Ось такий, наприклад, тепер має вигляд FB-сторінка МОН:

ФБ МОН

Більше про нову візуальну концепцію можна дізнатись за цим посиланням.

Нова комунікаційна стратегія МОН

Завантажити файл можна за цим посиланням.

На сайті міністерства також зазначено, що на розробку нової комунікаційної стратегії не витрачали бюджетних коштів.

Основне фото: з презентації нового візуального оформлення


Обговорення