31 Липня 2019

Мотивація вчити математику зменшується, якщо учнів відбирати і ділити на групи – PISA

Якщо учнів відбирати та ділити на групи, в них нижча мотивації вивчати математику.

Про це йдеться в дослідженні PISA, опублікованому на PISA Ukraine.

Найбільш вмотивовані учні вивчати математику зазвичай переконані, що математика знадобиться їм у майбутньому. При чому, різницю між найвищими й найнижчими результатами таких учнів можна подолати приблизно після півроку навчання в школі.

Найнижча мотивація вивчати математику в тих країнах, де учнів відбирають і ділять на групи для навчання в різних закладах освіти або за різними програмами.

“Мотивація є критичним чинником для бажання учнів навчатися в закладі освіти й поза ним. Маючи однаково високі очікування щодо кожного учня й забезпечуючи в освіті практики, які дають змогу всім учням мати однакові освітні можливості, країни можуть сприяти підвищенню рівня мотивації учнів до навчання, підсумовують дослідники.

Детальніше з дослідженням можна ознайомитись у документі нижче.

PISA_in-focus_39

Завантажити документ можна за цим посиланням.

Нагадаємо, в Україні розробили Дорожню карту PISA, де прописаний план використання результатів проведеного торік міжнародного дослідження освіти. Щоб реалізувати дорожню карту, Український центр оцінювання якості освіти, ГО “Смарт освіта”, офіс UNICEF в Україні, МФ “Відродження” та інші освітні організації підписали меморандум.

У 2018 році Україна вперше брала участь в дослідженні якості освіти PISA. Під час основного етапу в тестуваннях взяли участь 6334 українці. Тестування складали 15-річні підлітки, які навчались у школах, ліцеях, гімназіях, професійно-технічних закладах, коледжах тощо.

Звіт за результатами проведення PISA-2018 в Україні оприлюднять у грудні 2019 року.

“Нова українська школа”

Фото: автор – olly18, Depositphotos

Підписуйтесь на наші Facebook та Viber


Обговорення