588
0
Про це розповів під час Серпневої конференції-2024 Дмитро Завгородній, заступник міністра освіти і науки України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації.
За його словами, разом зі швейцарсько-українським проєктом “DECIDE” у 10 профтехах із 6 областей України створюються профорієнтаційні хаби
“Це не звичні профорієнтаційні центри, які ми звикли бачити. Це інколи невеликі кімнати, наприклад, актова зала залізничного коледжу, куди діти можуть приходити на профорієнтаційні заняття та знайомитися з різними професіями, - розповів Дмитро Завгородній. – Проєкт передбачає, що ці заклади розроблять свої стратегії розвитку, а громади отримають грант на підвезення до них учнів, наприклад, 8-9 класів.
У такий спосіб ми побачимо, як хаби впливають на зв’язок між школами та закладами профтехосвіти. Для цього нам знадобиться співпраця з бізнесом, щоб зробити такі екскурсії цікавішими, наприклад, якщо це буде поїздка на виробництво”.
Крім профорієнтаційних хабів, МОН реалізовує ще один проєкт популяризації та розвитку профтехосвіти “100 майстерень”. Він передбачає будівництво нових навчально-практичних центрів. Наразі 88 таких центрів будується коштом державної субвенції, ще кілька десятків – коштом міжнародних партнерів.
Також МОН планує за підтримки міжнародних партнерів створити по одному опорному закладу профтехосвіти у кожній області. За словами Завгороднього, на створення одного такого центру професійної досконалості знадобиться від 7,5 до 10 мільйонів євро. Такі заклади мають стати прикладами центрів професійної освіти, які будуть повністю реконструйовані, матимуть сучасне обладнання та майстерні.
Читайте також: “На підвищення зарплати вчителям необхідно від 48 до 270 мільярдів гривень”.
Титульне зображення та зображення у тексті: скриншоти Серпневої конференції-2024 з YouTube-каналу МОН
Обговорення