5 555
0
72% опитаних вважають, що запровадження дистанційних інструментів навчання у 2020 році знизило якість шкільної освіти.
Такі результати показало дослідження Українського інституту майбутнього, яке проводилося методом онлайн-опитування серед 1353 осіб.
Лише 9% респондентів заявили, що ці зміни пішли на краще, ще стільки ж вважають, що за цей час нічого не змінилося.
На думку 46% опитаних, запровадження формату Всеукраїнської школи онлайн призводить до розпорошення уваги учнів. Позитивно про нього відгукнулося 13%, які аргументують це тим, що з його появою стало легше готуватися до уроків.
Ознайомитися із презентацією дослідження повністю можна нижче.
Презентація-Освіта в Україні_compressed (1)Дослідження “Освіта в Україні: як українська школа пережила перші хвилі карантину” проводилося методом онлайн-опитування за структурованою анкетою з використанням сервісу для проведення опитувань “Lemur”.
Як стверджують автори, статистична похибка дослідження з ймовірністю 0,95 не перевищує 3,5%.
Нагадаємо, через карантинні обмеження учні відстають в навчанні до 2,5 місяців, показало дослідження MсСinsey.
Водночас, українські експерти експерти вважають, що УЦОЯО повинен провести моніторинг якості освіти в школах через негативний вплив карантинних заходів на якість знань школярів.
Фото: автор – MNStudio, Depositphotos
Обговорення