Напишіть нам

Всі теми

11 Травня 2021

Наскільки важливе запам’ятовування для вивчення математики – PISA

Запам’ятовування може бути корисним для вирішення простих задач, проте воно малоефективне як єдина стратегія вивчення математики.

Про це свідчать результати міжнародного дослідження PISA, опубліковані на сайті Українського центру оцінювання якості освіти.

Дослідники зазначають, що запам’ятовування може бути корисним або навіть необхідним у деяких ситуаціях:

  • може надати учням достатньо конкретних фактів, над якими можна розміркувати;
  • може зменшити тривожність через зведення математики до набору простих фактів, правил та процедур;
  • може допомогти розвинути швидкість оперування цифрами на початку розвитку дитини, перш ніж дитину попросять розв’язати більш складні проблеми.

Водночас, аби мати академічні успіхи, 15-річним потрібно вивчати математику більш рефлексивно, амбіційно та креативно. Тобто таким способом, який передбачає:

  • дослідження альтернативних способів пошуку рішень;
  • установлення зв’язків;
  • розуміння різних поглядів / перспектив і пошуку сенсу.

“Іншими словами, безперечно, ви можете використовувати свою пам’ять, просто використовуйте її стратегічно”, – радять науковці.

Повністю дослідження можна подивитись тут:

PISA_in-focus_61

Завантажити

Нагадаємо, результати з читання українських учнів на 27% залежать від школи.

Фото: автор – stetsik, Depositphotos


Обговорення