8 801
0
Запам’ятовування може бути корисним для вирішення простих задач, проте воно малоефективне як єдина стратегія вивчення математики.
Про це свідчать результати міжнародного дослідження PISA, опубліковані на сайті Українського центру оцінювання якості освіти.
Дослідники зазначають, що запам’ятовування може бути корисним або навіть необхідним у деяких ситуаціях:
Водночас, аби мати академічні успіхи, 15-річним потрібно вивчати математику більш рефлексивно, амбіційно та креативно. Тобто таким способом, який передбачає:
“Іншими словами, безперечно, ви можете використовувати свою пам’ять, просто використовуйте її стратегічно”, – радять науковці.
Повністю дослідження можна подивитись тут:
PISA_in-focus_61Нагадаємо, результати з читання українських учнів на 27% залежать від школи.
Фото: автор – stetsik, Depositphotos
Обговорення