4 010
0
Учителів запрошують на онлайн-воркшоп про викладання природничих наук з викладачем педагогічного факультету з Канади. Це заняття – одне із серії воркшопів із професійного розвитку освітян, які організовує ГО “Смарт освіта” в співпраці з канадськими та австралійськими педагогами.
Онлайн-зустріч “Спочатку практика, потім теорія на уроках з природничих наук” запланована на 17:00 18 листопада.
З освітянами поділиться своїм досвідом Девід Барнум – учитель початкових класів, викладач факультету Simon Fraser University в місті Бернабі, Канада.
Приєднатися можна за лінком у Zoom або до трансляції на YouTube.
Під час воркшопу Девід Барнум:
Концепція “спершу практика, потім теорія” передбачає, що спочатку учні виконують практичні завдання (досліди, проєктні завдання, спостереження за природою та її явищами тощо), а потім ознайомлюються з теоретичними матеріалами в підручнику, які розширюють та закріплюють знання.
Такий підхід стимулює природну цікавість дітей до навколишнього світу, мотивує до власних висновків, забезпечує розуміння процесів. Діти, які навчаються через практику, запам’ятовують новий матеріал краще – як і дорослі.
Зустріч відбуватиметься англійською з послідовним перекладом українською мовою.
Нагадуємо, що учні різного віку щодня можуть приєднуватися до “Пізнавальних зустрічей” від ГО “Смарт освіта”.
Слава Україні!
Героям Слава!
Переможемо!
Титульна ілюстрація: ГО “Смарт освіта”
Обговорення