16 344
0
Міністерка освіти і науки Ганна Новосад переконана, що від кваліфікації педагогів дітей з особливим освітніми потребами може залежати успіх освітньої реформи.
Про це вона заявила під час візиту у заклад дошкільної освіти “Теремок” Пісочинської ОТГ Харківської області, повідомили на сайті МОН.
“Якщо ми хочемо інклюзії в школах, вона має бути і в садках. Особливо потрібно враховувати, що є діти з певними нозологіями, які потребують ранньої соціалізації дитини, і найкращий шлях – інклюзія в освіті вже з дошкілля. Однак і вчителі, і простір мають бути до цього готовими.
Це велике завдання, як для місцевих органів, так і для держави, яка планує політику у сфері інклюзивної освіти”, – сказала Новосад.
Вона додала, що уряд має більш прискіпливо підійти до планування реформи інклюзивної освіти. Зокрема, йдеться про підготовку дефектологів, асистентів, яких не вистачає.
“Окрема тема – якісна підготовка вчителів та визначення, з якими нозологіями в інклюзії ми готові працювати, а з якими ще ні. Повинен бути чіткий та докладно пропрацьований план.
Ми маємо йти шляхом, де інклюзія дає більші освітні шанси. Успіх реформи загалом буде під загрозою, якщо дітей з особливими освітніми потребами вчитимуть непідготовлені педагоги“, – наголосила очільниця МОН.
Нагадаємо, український художник створив шрифт для людей з дислексією.
Читайте також “6 міфів про інклюзію. Чого не варто боятися та обговорювати всерйоз”
Усі фото: МОН
Обговорення