Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

18 Вересня 2024

“НУШ” запрошує вчителів на першу зустріч книжкового клубу: обговорюємо повість “Метелики у крижаних панцирах”

Для того, щоб допомогти педагогам (-иням) швидко та якісно підготуватися до уроків, медіа “НУШ” запускає читацький клуб. Під час неформальних онлайн-зустрічей, які ми плануємо проводити один раз на місяць, учасники й учасниці клубу обговорюватимуть нові (і призабуті) твори з української літератури, що зʼявилися в програмах для 7-х (і частково 8-х) класів “НУШ”. Особливу увагу приділятимемо моментам, які варто було б докладніше розібрати з учнями й ученицями на уроках.

Зареєструватися для участі в першій онлайн-зустрічі, яка відбудеться 8 жовтня о 17:00, усі охочі можуть за посиланням.

Перше засідання книжкового клубу буде присвячене обговоренню повісті Оксани Радушинської “Метелики у крижаних панцирах” (програма Яценко, 7 клас; програма Заболотного, 8 клас). Перед зустріччю просимо освітян й освітянок прочитати або прослухати за лінком повість у повному обсязі, аби подія відбулася з максимальною користю.

Модеруватиме читацькі клуби Ірина Пасько, кандидатка філологічних наук, аналітикиня медіа “Нова українська школа”, авторка Telegram-каналу “Укрліт!”.

“Мета будь-якого читацького клубу – прочитати певний твір і обговорити його. Це привід для вчителів трішки заздалегідь ознайомитися з текстами, які вони, можливо, ще не читали або призабули. Саме обговорення допомагає глибше зрозуміти прочитане, подивитися на текст під різними кутами зору, адже кожен і кожна інтерпретують твір з огляду на власний життєвий і читацький досвід”, – розповіла Ірина.

Крім основної мети – глибшого розуміння творів – клуб сприятиме формуванню професійної спільноти вчителів, які обмінюються знаннями й досвідом. Адже, як додала Ірина Пасько, це чудова нагода:

  • знайти підтримку серед колег,
  • поділитися своїми методичними ідеями та лайфгаками,
  • а також розбудувати спільноту взаємодопомоги.

Медіа “НУШ” не залишить без уваги й тих, хто не зможе приєднатися до онлайн-зустрічей з різних причин. Після кожного засідання клубу редакція готуватиме короткі конспекти, що міститимуть основні висновки та ідеї, які обговорювали учасники (-иці). Важливим аспектом є те, що матеріали фактично створюватимуть вчителі для вчителів. Це дасть змогу враховувати реальний досвід педагогів і їхні потреби під час роботи.

На учасників та учасниць проєкту також чекають приємні сюрпризи. Про них ми повідомимо згодом.

Читайте також: “На допомогу вчителям-природничникам створили збірку завдань з основних тем у 4–6-х класах”.

Титульне фото: “НУШ”


Обговорення