Центр інноваційної освіти Про.Світ запрошує об’єднані територіальні громади на програму Школа 3.0.
Для участі необхідно заповнити онлайн-анкету до 15 січня 2019 року.
Програма розрахована не на окремі школи, а на об’єднані територіальні громади загалом. У програмі від однієї ОТГ спільно беруть участь:
- директор та команда вчителів опорної школи або школи, в якій навчаються більше 300 учнів;
- директор та команда вчителів ще однієї школи у цій ОТГ незалежно від статусу школи та кількості учнів;
- представник органу управління освітою цієї ОТГ незалежно від статусу та назви органу.
Директори працюватимуть у своїх школах з командою активних вчителів, які мають складати не менше 10% колективу школи.
“Мета п’ятимісячної програми – розвиток освіти у громаді через ефективну, прозору та довірливу взаємодію між органом управління освітою ОТГ та школами, а також всередині шкіл між усіма учасниками освітнього процесу”, – пояснюють організатори.
Участь передбачає:
- менторський супровід;
- допомогу в розробці та реалізації стратегії розвитку освіти;
- формування дієвого освітнього сектору в ОТГ та налагодження ефективної комунікації між усіма учасниками освітнього процесу в ОТГ.
Для участі у відборі від однієї ОТГ мають подати спільну заявку три сторони:
- директор опорної школи або великої школи у межах ОТГ;
- директор ще однієї школи незалежно від статусу та масштабу;
- представник місцевого органу управління освітою.
Необхідно, щоб кожна сторона заповнила анкету, в якій вказала дві інші сторони. З тими, які пройдуть відбір, проведуть skype-співбесіди. Пізніше організатори завітають до громади для знайомства з командами шкіл та керівником відділу освіти.
Що має дати участь у програмі
Директорам:
- навички з фасилітації роботи з командою, її мотивації;
- методики збору та аналізу потреб вчителів, батьків, учнів;
- інструменти для створення у школі та довкола неї атмосфери довіри та безпеки;
- інструменти для досягнення школою фінансової автономії;
- інструмент зворотного зв’язку для вчителів від колег та учнів як метод вдосконалення навчального процесу;
- обмін досвідом між школами;
- знання та навички для впровадження управлінської автономії.
Вчителям:
- знання та практичні навички з формування та реалізації проектів;
- вміння працювати спільно в командах, перенесення цієї практики на роботу в класі;
- знання щодо можливостей педагогічної автономії;
- нові формати викладання.
Батькам учнів:
- залучення до формування стратегії школи;
- врахування та втілення їхніх потреб щодо школи;
- довірливі відносин між батьками та школою, які сфокусовані на успішності учнів.
Учням:
- залучення до формування стратегії школи;
- врахування їх бачення та потреб щодо навчання;
- стосунки “рівний рівному” з вчителями;
- уроки, які формуються на базі зворотного зв’язку від учнів вчителям та допомагають напрацювати ключові компетенції.
Керівникам органів управління освітою:
- інструменти для розробки та реалізації короткотермінової стратегії розвитку освіти;
- системність у роботі над потребами шкіл.
Громаді:
- оптимізацію витрат;
- формування освітньої стратегії ОТГ на базі потреб громади.
Якщо у вас виникнуть запитання стосовно програми, пишіть на [email protected].
Програма впроваджується за підтримки Інституту Лідерства та Управління Українського Католицького Університету та Фундації Чарльза Стюарта Мотта.
Фото: Pixabay
Обговорення