Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

21 Грудня 2018

ОТГ запрошують на програму розвитку шкільної освіти

Центр інноваційної освіти Про.Світ запрошує об’єднані територіальні громади на програму Школа 3.0.

Для участі необхідно заповнити онлайн-анкету до 15 січня 2019 року.

Програма розрахована не на окремі школи, а на об’єднані територіальні громади загалом. У програмі від однієї ОТГ спільно беруть участь:

  • директор та команда вчителів опорної школи або школи, в якій навчаються більше 300 учнів;
  • директор та команда вчителів ще однієї школи у цій ОТГ незалежно від статусу школи та кількості учнів;
  • представник органу управління освітою цієї ОТГ незалежно від статусу та назви органу.

Директори працюватимуть у своїх школах з командою активних вчителів, які мають складати не менше 10% колективу школи.

“Мета п’ятимісячної програми – розвиток освіти у громаді через ефективну, прозору та довірливу взаємодію між органом управління освітою ОТГ та школами, а також всередині шкіл між усіма учасниками освітнього процесу”, – пояснюють організатори.

Участь передбачає:

  • менторський супровід;
  • допомогу в розробці та реалізації стратегії розвитку освіти;
  • формування дієвого освітнього сектору в ОТГ та налагодження ефективної комунікації між усіма учасниками освітнього процесу в ОТГ.

Для участі у відборі від однієї ОТГ мають подати спільну заявку три сторони:

  1. директор опорної школи або великої школи у межах ОТГ;
  2. директор ще однієї школи незалежно від статусу та масштабу;
  3. представник місцевого органу управління освітою.

Необхідно, щоб кожна сторона заповнила анкету, в якій вказала дві інші сторони. З тими, які пройдуть відбір, проведуть skype-співбесіди. Пізніше організатори завітають до громади для знайомства з командами шкіл та керівником відділу освіти.

Що має дати участь у програмі

Директорам:

  • навички з фасилітації роботи з командою, її мотивації;
  • методики збору та аналізу потреб вчителів, батьків, учнів;
  • інструменти для створення у школі та довкола неї атмосфери довіри та безпеки;
  • інструменти для досягнення школою фінансової автономії;
  • інструмент зворотного зв’язку для вчителів від колег та учнів як метод вдосконалення навчального процесу;
  • обмін досвідом між школами;
  • знання та навички для впровадження управлінської автономії.

Вчителям:

  • знання та практичні навички з формування та реалізації проектів;
  • вміння працювати спільно в командах, перенесення цієї практики на роботу в класі;
  • знання щодо можливостей педагогічної автономії;
  • нові формати викладання.

Батькам учнів:

  • залучення до формування стратегії школи;
  • врахування та втілення їхніх потреб щодо школи;
  • довірливі відносин між батьками та школою, які сфокусовані на успішності учнів.

Учням:

  • залучення до формування стратегії школи;
  • врахування їх бачення та потреб щодо навчання;
  • стосунки “рівний рівному” з вчителями;
  • уроки, які формуються на базі зворотного зв’язку від учнів вчителям та допомагають напрацювати ключові компетенції.

Керівникам органів управління освітою:

  • інструменти для розробки та реалізації короткотермінової стратегії розвитку освіти;
  • системність у роботі над потребами шкіл.

Громаді:

  • оптимізацію витрат;
  • формування освітньої стратегії ОТГ на базі потреб громади.

Якщо у вас виникнуть запитання стосовно програми, пишіть на [email protected].

Програма впроваджується за підтримки Інституту Лідерства та Управління Українського Католицького Університету та Фундації Чарльза Стюарта Мотта.

Фото: Pixabay


Обговорення