Для вчителів, які працюють в інклюзивних класах, створили методичний посібник “Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами”.
Про це повідомив Український інститут розвитку освіти.
Ознайомитися з повним текстом посібника можна нижче або за посиланням.
У виданні йдеться про особливості оцінювання школярів і школярок з ООП, а також про техніки й підходи, які допоможуть вчителям фокусуватися на:
- доступі кожного учня й кожної учениці до якісної освіти;
- індивідуальному прогресі дітей.
Посібник складається зі вступу та 13 розділів:
- “Основні документи, які регулюють оцінювання навчальних досягнень учнів”;
- “Оцінка та оцінювання під час навчання”;
- “Де й коли використовується оцінювання”;
- “Загальні підходи до оцінювання”;
- “Оцінювання в інклюзивному класі (оцінювання учнів, що потребують різних рівнів підтримки)”;
- “Роль команди супроводу в оцінюванні навчальних досягнень учнів з ООП”;
- “Інструменти формувального оцінювання”;
- “Портфоліо учня для оцінювання”;
- “ Роль педагогічного спостереження для оцінювання”;
- “ Практика реагування на підтримку (з прикладами)”;
- “Залучення батьків до процесу оцінювання”;
- “Роль оцінювання під час переходів між ланками освіти”;
- “Перелік корисних ресурсів (із посиланнями)”.
Otsinyuvannya.navch.dosyahn.uchniv.z.OOP-metodrekomendatsiyi-2024
Читайте також: “В Україні схвалили Національну стратегію розвитку інклюзивного навчання: що вона передбачає”.
Титульне фото: “НУШ”
Обговорення