Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

2 Серпня 2024

“Оцінювання навчальних досягнень учнів з ООП”: для освітян створили методичний посібник

Для вчителів, які працюють в інклюзивних класах, створили методичний посібник “Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами”.

Про це повідомив Український інститут розвитку освіти.

Ознайомитися з повним текстом посібника можна нижче або за посиланням.

У виданні йдеться про особливості оцінювання школярів і школярок з ООП, а також про техніки й підходи, які допоможуть вчителям фокусуватися на:

  • доступі кожного учня й кожної учениці до якісної освіти;
  • індивідуальному прогресі дітей.

Посібник складається зі вступу та 13 розділів:

  1. “Основні документи, які регулюють оцінювання навчальних досягнень учнів”;
  2. “Оцінка та оцінювання під час навчання”;
  3. “Де й коли використовується оцінювання”;
  4. “Загальні підходи до оцінювання”;
  5. “Оцінювання в інклюзивному класі (оцінювання учнів, що потребують різних рівнів підтримки)”;
  6. “Роль команди супроводу в оцінюванні навчальних досягнень учнів з ООП”;
  7. “Інструменти формувального оцінювання”;
  8. “Портфоліо учня для оцінювання”;
  9. “ Роль педагогічного спостереження для оцінювання”;
  10. “ Практика реагування на підтримку (з прикладами)”;
  11. “Залучення батьків до процесу оцінювання”;
  12. “Роль оцінювання під час переходів між ланками освіти”;
  13. “Перелік корисних ресурсів (із посиланнями)”.
Otsinyuvannya.navch.dosyahn.uchniv.z.OOP-metodrekomendatsiyi-2024

Читайте також: “В Україні схвалили Національну стратегію розвитку інклюзивного навчання: що вона передбачає”.

Титульне фото: “НУШ”


Обговорення

Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.