Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

6 Жовтня 2024

Премія Global Teacher Prize Ukraine 2024 назвала переможців

Головний приз премії Global Teacher Prize Ukraine 2024 – мільйон гривень для власного освітнього проєкту – отримала Леся Павлюк, вчителька початкових класів з івано-франківського ліцею №7, повідомляє громадська спілка “Освіторія”, організатор заходу.

Леся Павлюк стала фавориткою експертного журі, а також національного голосування, яке відбувалося на порталі “Дія.Освіта”. Освітянка одна з перших почала працювати у своїй школі з інклюзивним класом ще до реформи НУШ. Також вчителька використовує в роботі інноваційні методи, ігрові технології та ментальну арифметику.

Крім премії та визнання, переможниця має ще одну почесну місію – представляти Україну на світовій премії Global Teacher Prize.

“Зараз, як ніколи, ми розуміємо, наскільки важлива наша робота, відчуваємо підтримку суспільства, влади, батьків. Ми все це робимо заради дітей. Я щиро вірю, що наші учні та учениці в майбутньому зроблять Україну такою, про яку мріємо ми, про яку мріють вони,” – зазначала Леся Павлюк на церемонії нагородження.

  • У номінації “Дошкілля” перемогла Оксана Масовець, яка працює у закладі дошкільної освіти № 20 “Дзвіночок” у місті Кам’янець-Подільський.

Як розповідають організатори премії, Оксана має 13-річний досвід у професії і наразі працює вихователькою в групі за програмою всебічного розвитку дитини “Крок за кроком”, філософія якої орієнтування на дитину, можливість зробити вибір, навчання через гру і власний досвід. Щоб підтримати дітей і батьків, які внаслідок війни були змушені залишити свої домівки та втратили звичне коло спілкування, вона мріє створити дитячий простір “МріїДії”.

  • У номінації “Вибір серцем” відзначено вчителя історії з Дніпра Євгена Кравченка.

Раніше він викладав історію в загальноосвітніх школах та в приватному ліцеї. Наразі Євген Кравченко викладає в освітніх осередках “Школи Супергероїв”, що діють на базі двох лікарень Дніпра.

  • Кращим у номінації “Інклюзивність” став вчитель історії та географії з Харківщини Владислав Акименко.

За словами організаторів премії, у вересні 2022 року Владислав ініціював створення Лозівської школи онлайн: обʼєднав 100 педагогів Лозівської громади, щоб створити 169 уроків з української мови, історії України та математики, безпеки та “Захисту України”, руханки та психологічні хвилинки. Крім цього, організував команду педагогів для роботи в тимчасових освітніх центрах на Лозівщині, де понад дві тисячі дітей проводять дозвілля та надолужують освітні втрати.

  • У додатковій номінації “Учитель хімії” відзначили вчительку хімії, фізики та біології з Львівщини Ларису Романишин.

Завдяки зусиллям та праці вчительки її учнівська команда перемогла в міжнародній програмі шкільних космічних експериментів. Невдовзі вони з учнями на запрошення NASA відвідають космічний центр у Флориді, де на власні очі побачать, як їхня мінілабораторія для дослідження мікрогравітації вирушить на Міжнародну космічну станцію.

  • Уперше цього року відзначили найкращих STEM-учителів.

Спецвідзнаку отримала Лариса Романишин, яка стала найліпшою вчителькою хімії. А також Катерина Корзун, учителька української мови та літератури з Дніпропетровщини, яка використовує штучний інтелект та доповнену реальність для навчання учнів своєї сільської школи.

Спеціальну нагороду одержав і Ярослав Федько, учитель фізики з Дніпра. Педагог використовує на уроках інноваційні методи, зокрема, платформи для гейміфікації та набори для робототехніки.

Раніше ми розповідали про старт реєстрації учасників на всеукраїнський конкурс “Учитель року – 2025″.

Фото: “Освіторія


Обговорення