Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

2 Вересня 2024

Премія Global Teacher Prize Ukraine: відомі імена 10 кращих учителів України

Сьогодні, у день старту нового навчального року, стали відомі імена 10-х найкращих учителів і вчительок України за версією премії Global Teacher Prize Ukraine.

Про це повідомили організатори – ГС “Освіторія”.

Цьогоріч 1 210 освітян подали свої заявки для участі в конкурсі, ще 2 059 педагогів номінували їхні учні (або батьки учнів) та колеги. З них незалежні експертні комісії обрали десятку фіналістів. Серед яких:

  • Владислав Акименко – учитель історії та географії в Лозівському ліцеї № 1 (Харківська область): для педагога головне, щоб учні були справжніми, вміли “святкувати помилки” та не боялися висловлювати свою думку. З початку повномасштабного вторгнення він працював з дітьми, яких повернули з примусової депортації у рф та став ініціатором “Лозівської школи онлайн”;
  • Катерина Корзун – учителька української мови та літератури в Олексіївському ліцеї (Дніпропетровська область): мріє зруйнувати стереотипи про сільську школу та вважає, що технології – не лише для фізиків та інформатиків. Педагогиня під час роботи застосовує STEM-лабораторії, науковий підхід, міжпредметність і навчання через дію. Вона також є авторкою низки методичних розробок, які нагороджені відзнаками;
  • Олексій Качан – учитель фізкультури (початкові класи) у Жмеринському ліцеї № 3 (Вінницька область): педагог під час уроків використовує технології едьютейменту та гейміфікації (сюжетно-рольові уроки, інтеграцію з іншими предметами, технології віртуальної реальності). Крім того, учитель адаптував навчальну програму до умов воєнного стану з національно-патріотичним компонентом, сприяє адаптації та соціалізації дітей-ВПО, піклується про ментальне здоров’я учнів та активно ділиться досвідом із колегами;
  • Тетяна Ткач – учителька англійської мови в Кагарлицькому ліцеї №3 (Київська область): агентка змін реформи “НУШ” і учасниця численних професійних спільнот. У роботі з учнями для неї головне, щоб діти навчалися граючись. Крім того, педагогиня разом зі своїми учнями виграла грант на створення власного освітнього простору;
  • Лариса Романишин – учителька хімії, фізики та біології в Сколівському ЗЗСО І–ІІІ ступенів № 2 імені Стефанії Вітрук (Львівська область): педагогиня починала свою кар’єру як інженер-хімік, але успішно перейшла в освіту, розробивши унікальний міждисциплінарний підхід до викладання. Із початком повномасштабної війни вона долучилася до волонтерського проєкту School to Go, який дає можливість українським дітям за кордоном навчатися за українською програмою та з українськими вчителями. Педагогиня також активно залучає своїх учнів до міжнародних ініціатив, зокрема, програми шкільних космічних експериментів SSEP;
  • Леся Павлюк – учителька початкових класів у Івано-Франківському ліцеї №7: педагогиня однією з перших у своїй школі почала працювати з інклюзивним класом (ще до реформи “НУШ”). Вона також активно займається розробкою нових методик і впроваджує їх у навчальний процес;
  • Владислав Кронгауз – учитель історії та громадянської освіти в Харківському ліцеї № 3: його учні є переможцями та призерами різних інтелектуальних змагань та конкурсу-захисту МАН. Владислав також допомагає талановитим дітям знаходити гранти й можливості для розвитку. Крім того, педагог є організатором численних проєктів, зокрема, “Тролейбусних історій” та підготовки до ЗНО;
  • Ярослав Федько – учитель фізики в Навчально-виховному об’єднанні № 136 “Класична гімназія ім. Кирила і Мефодія (початкова школа – дошкільний заклад освіти – валеологічний центр)” Дніпровської міської ради: Ярослав починав кар’єру як інженер медичного обладнання, що дає йому змогу інтегрувати наукові знання у викладання. Педагог використовує під час роботи інноваційні методи, зокрема, платформи для гейміфікації та набори для робототехніки. Крім того, його учні є переможцями й призерами змагань на національному та міжнародному рівнях;
  • Ольга Ензельт – учителька математики, алгебри та геометрії в Покровській загальноосвітній школі І–ІІІ ступенів № 9 (Донецька / Тернопільська області): її учні є переможцями та призерами олімпіад і конкурсів МАН. Педагогиня також використовує історії успіху відомих людей, аби показати дітям, що шлях до досягнень часто сповнений невдач та викликів, але вони в змозі подолати всі перешкоди;
  • Олександр Думишинець – учитель інформатики в Київському ліцеї міжнародних відносин №51: Олександр активно використовує сучасні технології на своїх уроках, зокрема Minecraft Education, можливості штучного інтелекту, а також відео- та анімаційні проєкти. Крім того, педагог розробляє цифрові продукти та курси для вчителів, а також проводить тренінги із цифровізації.

Ім’я головного (-ої) переможця (-ниці) конкурсу оголосять під час церемонії нагородження 5 жовтня 2024 року, у Міжнародний день учителя. Педагог / педагогиня отримає 1 мільйон гривень на здійснення власної освітньої мрії.

Крім того, у межах премії відзначать вчителів / учительок ще в декількох номінаціях, наприклад:

  • “Молодий учитель”;
  • “Учитель-новатор”;
  • “Вибір українців” та інших.

Один / одна з них отримає також спеціальну відзнаку “Вибір серцем”.

Читайте також: “МОН оприлюднило алгоритм створення освітніх осередків для вивчення “Захисту України””.

Титульне фото: Профспілка працівників освіти і науки України


Обговорення