Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

17 Січня 2024

Протягом наступних 5 років у світі зросте потреба в деяких педагогах: прогноз Світового економічного форуму

З 2023 до 2027 років у світі зросте потреба в педагогах у сфері професійно-технічної й спеціальної освіти, а також викладачах закладів вищої освіти.

Про це йдеться в частині “Майбутнє робочих місць у 2023-2027 роках” звіту про глобальні ризики, який оприлюднили під час Світового економічного форуму в Давосі (Швейцарія).

Ознайомитися з повним текстом документа можна за посиланням. Звертаємо вашу увагу, що мова тексту англійська.

Експерти Економічного форму виокремили 10 професій, у яких найбільше зросте потреба протягом наступних 5 років. Зокрема, серед них є й освітяни: педагоги у сфері професійно-технічної освіти й спеціальної освіти, а також викладачі закладів вищої освіти.

Загалом десятка професій, у яких найбільше зросте потреба, виглядає так:

  • оператори сільськогосподарської техніки;
  • водії вантажівок і автобусів;
  • викладачі професійно-технічної освіти;
  • механіки та слюсарі;
  • бізнес-експерти;
  • будівельники та суміжні професії;
  • викладачі закладів вищої освіти;
  • інженери з електротехнологій;
  • робітники з обробки листового й конструкційного металу, формувальники та зварювальники;
  • вчителі спеціальної освіти.

Проте, як зазначають експерти, потреби не будуть рівномірно розподілені між економіками держав або всередині них. Цілком імовірні ситуації, коли потреба в працівниках конкретної галузі буде виникати в регіоні, де таких фахівців недостатньо, а тому вакантні місця займатиме більш мобільне населення, яке зможе швидко перекваліфікуватися.

Крім того, згідно з даними звіту Світового економічного форуму, більшість опитаних країн назвали серед основних ризиків на майбутні роки дефіцит кваліфікованих кадрів (держави з доходом вище середнього) або високий рівень безробіття (держави з доходом нижче середнього).

Щоправда, на думку експертів, створення робочих місць протягом наступного десятиліття значною мірою залежатиме від інвестицій країн у кліматичні й технологічні перетворення.

Читайте також:Як полегшити майбутнім вчителям вхід у професію: педагоги-практики готують проєкт із менторства”.

Титульне фото: “НУШ”


Обговорення