7 244
0
МОН розробляє нову систему оцінок, яка підійде для компетентнісного підходу.
Про це заявила радниця міністра освіти Оксана Макаренко в ефірі Чорноморської телерадіокомпанії.
За словами Макаренко, найперше, що змінює реформа освіти – це ставлення до процесу оцінювання.
“Він уже не є такою владою вчителя, якою вона карає дитину. У нас уся радянська педагогіка - на тому, що тобі червоною ручкою треба покреслити помилки. І це привчає не помилятися, але дуже боятися помилки”, – зазначила заступниця міністра.
За її словами, це призводить до того, що дитина лякається, а під час цього вона не може думати та навчатися.
“Тому педагогіка партнерства і система позитивного оцінювання дуже важливі. Тобто ти вказуєш дитині на те, що в неї добре виходить. Це вже втілюється в школах. Згідно з цією реформою, абсолютно кожна дитина є талановитою. Раніше ділили: оцей – розумний, а цей – дурний. Це міряли тільки за одним типом інтелекту - науковим. А в людини може бути багато талантів, і її треба в різний спосіб навчати”.
Також Оксана Макаренко зазначила, що результати оцінювання учня – це конфеденційна інформація, яка може бути доступна лише вчителю, дитині та її батькам.
“Нова Українська Школа”
Фото: автор – AllaSerebrina, Depositphotos
Обговорення