128
0
Планування мережі академічних ліцеїв в Запорізькій, Донецькій та Луганській областях для впровадження реформи середньої профільної освіти спрямована на те, щоб після завершення бойових дій і деокупації цих регіонів можна було швидко запустити роботу закладів.
Про це розповіло Міністерство освіти і науки України.
Так, під час громадського обговорення реалізації реформи в цих трьох областях, яке відбулося 27 і 29 листопада в Запоріжжі й Дніпрі, Людмила Бухаріна, директорка Департаменту освіти і науки Запорізької ОВА, презентувала три сценарії розвитку подій залежно від ситуації на фронті. Адже це вплине на те, який відсоток тимчасово окупованих територій буде в області, скільки учнів перебуватимуть за кордоном і якими будуть тенденції народжуваності та міграції. Серед них:
Нагадаємо, нині учні й учениці, які підуть у реформовану старшу школу, навчаються в 5–7-х класах. У Запорізькій області, наприклад, їх майже 39,8 тисячі.
Директорка Департаменту освіти і науки Донецької ОВА Тетяна Сідашева й очільниця відповідного в Луганській ОДА Тетяна Поскрякова назвали таку прогнозовану кількість закладів профільної середньої освіти:
“Для Запорізької області, як і для Херсонської, Донецької та Луганської, стратегія впровадження реформи враховуватиме виклики війни та демографічну ситуацію. Ми розробляємо кілька сценаріїв і зробимо все можливе, щоб реалізувати найоптимістичніший із них. Наша мета – дати учням змогу будувати своє майбутнє у своїх громадах та забезпечити їм гідну освіту в рідному регіоні”, – пояснила Валентина Полторак.
Нагадаємо, що в Україні з 2017 року триває реформа “Нова українська школа”, яка передбачає нову структуру школи:
Так, з 2025–2026 навчального року, за попередніми планами, має розпочатися пілотування реформи в 10 класах, а з 2027–2028 навчального року – масове її впровадження в профільній освіті.
Читайте також: “Реформа профільної середньої освіти: МОН затвердило концептуальні засади”.
Титульне фото – ГО “Смарт освіта, школа “Славута”
Обговорення