Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

19 Жовтня 2020

Стартувало навчання тренерів для працівників центрів професійного розвитку вчителів

15 жовтня розпочався онлайн-курс підвищення кваліфікації для науково-педагогічних і педагогічних працівників обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти.

Курс складається з 9-ти вебінарів та триватиме до 12 листопада.

Його розробив Український інститут розвитку освіти за підтримки фінського проєкту “Навчаємось разом” + проєкту ЄС.

Навчання проходять по два представники від кожного обласного інституту. Вони стануть тренерами для працівників Центрів професійного розвитку педагогічних працівників (ЦПР ПП), в які з 1 вересня 2020 року перетворили методичні кабінети.

Курс передбачає:

  • огляд основних законодавчих документів, що регламентують діяльність ЦПР ПП;
  • ознайомлення з основною метою й завданнями Центрів професійного розвитку педагогічних працівників, алгоритмом їх створення;
  • забезпечення розуміння основних напрямів освітньої реформи в контексті діяльності ЦПР ПП;
  • ознайомлення з особливостями надання психологічної підтримки педагогічним працівникам закладів освіти в процесі їхнього професійного зростання;
  • ознайомлення із шляхами й методами формування та оприлюднення на вебсайті баз даних програм підвищення кваліфікації педагогічних працівників, стажування, тренінгових програм, проєктних пропозицій тощо;
  • опрацювання інноваційних форм професійного розвитку педагогічних працівників, ознайомлення із специфікою наставництва і супервізії, новими вимогами до підвищення кваліфікації педагогічних працівників, організації їхньої атестації та сертифікації;
  • розкриття специфіки організації і забезпечення керівниками й педагогічними працівниками закладів освіти інклюзивної освіти; консультування працівниками ЦПР ПП педагогічних працівників закладів освіти із означеної проблеми.
  • здійснення аналізу ситуації щодо створення та діяльності Центрів професійного розвитку педагогічних працівників – робота в малих групах.

Кожен вебінар передбачає теоретичну частину, виконання практичного завдання в малих групах та самостійне завдання.

Читайте також “Нове життя науково-методичних кабінетів. Що думають освітяни про центри профрозвитку”

Нагадаємо, наприкінці липня уряд ухвалив положення про центри професійного розвитку вчителів. Також дивіться методичні рекомендації МОН щодо організації центрів.

“Нова українська школа”

Фото: автор – IgorVetushko, Depositphotos

Цей матеріал підготовлено за фінансової підтримки Європейського Союзу та Міністерства закордонних справ Фінляндії. Висловлені тут погляди жодним чином не можуть сприйматися як офіційна думка Європейського Союзу чи Міністерства закордонних справ Фінляндії.


Обговорення

Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.