Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

20 Вересня 2024

Створюємо середовище підтримки разом: вчителів запрошують взяти участь у Всеукраїнському освітньому двигу “Незламні, коли разом”

Учителів і вчительок запрошують взяти участь у всеукраїнському освітньому двигу “Незламні, коли разом” і провести для школярів виховні заняття, які допоможуть сформувати в них уміння:

  • надавати підтримку одне одному;
  • об’єднуватися задля досягнення спільної мети.

По це редакції “НУШ” повідомили автори ініціативи – Центр інноваційної освіти “Про.Світ”.

Щоб доєднатися до проєкту педагогам і педагогиням необхідно до 18 жовтня:

  1. переглянути вебінар-практикум “Незламні, коли разом”;
  2. приєднатися до Тelegram-каналу “Освітній двиг “Незламні, коли разом!” за посиланням;
  3. провести принаймні одне двигове занять для своїх учнів зі збірки “Незламні, коли разом”;
  4. заповнити звітну форму за лінком.

“Сьогодні ми багато говоримо про підтримку одне одного, адже в часи війни це слово набуває особливої ваги. І якщо запитати 100 різних людей, що для них означає підтримка, то отримаємо 100 різноманітних відповідей, які водночас будуть об’єднані спільними цінностями. Плекати ці цінності в наших дітях, щоб слово “взаємопідтримка” було для них “своїм”, зрозумілим – сьогодні надважливо”, – розповіли організатори.

У межах освітнього двигу вчителям і вчителькам пропонують провести заняття за одним із 4 сценаріїв:

  1. для учнів початкової школи (окремо для 12-х класів і 34-х класів) навчити дітей за допомогою м’якої іграшки турбуватися про себе та про тих, хто поруч, а також пояснити силу, яка закладена в нашій різності;
  2. для учнів 58-х класів школярі й школярки глибше познайомляться з особливостями підтримки однолітків, які цього потребують, зрозуміють, які слова та дії є доречними в таких випадках, створять спільну “валізу підтримки”;
  3. для учнів старших класів спільна волонтерська ініціатива, яку учні можуть реалізувати протягом визначеного ними терміну. Заняття побудовані так, щоб клас зміг самостійно придумати активність, визначити дедлайни й розписати план дій для її реалізації.

Кожна вправа також містить рекомендації для проведення занять школярам і школяркам у дистанційному режимі.

На сьогодні, як розповіли організатори, уже понад 1 000 учнів і учениць взяли участь у двигових заняттях.

“Я проводила двиг у 4 класі. Заняття відбулося на одному подиху. Вважаю, що тема незламності, сили, підтримки один одного дуже актуальна в наш час. Діти болісно переживають неможливість тісного спілкування одне з одним. Але завдяки тонким підказкам у проведенні занять, учні змогли відчути одне одного й навіть потриматися за руки на відстані. Діти розкрилися під час виконання вправ”, – розповіла пані Олена, вчителька початкових класів у Харкові;

“Заняття відбулися в теплій, довірливій атмосфері. Вправа “Знайомство з іграшкою та собою” дала змогу дітям побачити свої сильні сторони, суперможливості, відверто розповісти про свої жахи й підтримати один одного. Казка “Ведмедик Бо і міст” довела: разом ми – сила!” – поділилися ще одна учасниця, пані Наталія, вчителька початкових класів у одній із шкіл Харкова.

У кінці проєкту освітяни й освітянки отримають сертифікати про підвищення кваліфікації обсягом 6 годин.

У разі виникнення питань, всі охочі можуть звернутися до служби турботи “Про.Світ” за електронною адресою: [email protected].

Раніше ми розповідали, що для вчителів і батьків доступний безплатний курс “Спільна мета: підтримка родин військовослужбовців”.

Титульне фото: Центр інноваційної освіти “Про.Світ”


Обговорення