29 Січня 2019

У 18% чотирикласників математична компетентність на високому рівні – дослідження

Понад 86% випускників початкової школи досягли базового рівня математичної компетентності, з них 18% – високого.

Про це йдеться у звіті за результатами моніторингу математичної грамотності чотирикласників, опублікованому на сайті Українського центру оцінювання якості освіти.

“Дані основного етапу першого циклу моніторингового дослідження свідчать про те, що понад 86% випускників початкової школи досягли базового рівня сформованості математичної компетентності, – йдеться у звіті.

Так, 18% досягли високого рівня компетентності, тоді як близько 14% учнів не володіють базовими математичними знаннями – тобто вони мають суттєві проблеми з розв’язуванням найпростіших задач, які стосуються відомих реальних життєвих ситуацій.

Найвищу результативність із математики показали випускники початкової школи, які здобували освіту в містах обласного підпорядкування, у гімназіях, ліцеях, колегіумах, навчально-виховних комплексах або спеціалізованих школах, а також у звичайних за наповненістю ЗЗСО, – зазначають дослідники.

Водночас, не має суттєвої різниці між результатами хлопців та дівчат.

Детальніше читайте у документі нижче.

2019_ZVIT_MDYAPO_MATEMATYKA

Завантажити документ можна за цим посиланням.

Нагадаємо, починаючи з 2021 року, зовнішнє незалежне оцінювання з математики стане обов’язковим для всіх, хто здобуває повну загальну середню освіту.

“Нова українська школа”

Фото: Pixabay


Обговорення