Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

11 Травня 2024

У 56 закладах освіти завершили збір даних для пілотування PISA-2025

Збирання даних у закладах освіти, які потрапили до вибірки учасників пілотного етапу дослідження, тривало з 8 квітня до 6 травня, розповідає Український центр оцінювання якості освіти.

Упродовж цього періоду понад 2,2 тисячі 15-річних учнів / учениць і студентів / студенток із 56 закладів освіти 16 регіонів та м. Києва:

  • пройшли тестування з трьох ключових галузей дослідження – природничо-наукових дисциплін, математики та читання (провідною галуззю цього циклу дослідження є природничо-наукова);
  • виконували завдання інноваційної галузі (навчання в цифровому світі);
  • та додаткової галузі PISA-2025, а саме: оцінювання з іноземної мови.

Після тестування всі учасники та учасниці також заповнювали анкети, що стосувалися різних аспектів їхнього життя та навчання.

Збирання даних – це один з важливих етапів підготовки до проведення основного етапу міжнародного дослідження якості освіти PISA, запланованого на весну 2025 року.  Як наголошують в УЦОЯО, те, що в надзвичайно складних умовах війни Україні вже вдруге вдається на високому рівні реалізувати це завдання, свідчить про неабияку стійкість як нашої освітянської спільноти, так і нашого учнівства та студентства.

На жаль, як і в попередньому циклі в межах основного етапу 2022 року, через безпекову ситуацію пілотний етап PISA-2025 було реалізовано лише на тих територіях, де безпекова ситуація давала змогу проводити тестування в приміщеннях закладів.

“Цьогорічні тестування та анкетування в закладах-учасниках PISA подекуди переривалося через повітряні тривоги, відключення світла або нестабільний інтернет. Звичайно, такі умови важко назвати комфортними як для учасників й учасниць, так і для тих освітян, які проводили PISA в закладах. І все ж, попри всі труднощі, дослідження відбулося, що ще раз засвідчило нашу стійкість та незламність”, - зазначають в УЦОЯО.

Після проведення етапу збирання даних проведення пілотного етапу PISA-2025 продовжується.

  • Попереду перевірка з дотриманням міжнародних стандартів виконаних учасниками завдань;
  • доопрацювання інструментів з урахуванням виявлених під час пілотування проблем;
  • виконання завдань у межах формування вибірки закладів освіти для основного етапу дослідження.

Раніше ми розповідали, що проєкт “Вчися вухами” зібрав 155 аудіоуроків для підготовки до НМТ.

Фото: Лілія Буяло, ліцей №34 імені Віктора Максименка (Київ)


Обговорення