Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

24 Червня 2024

У “Docudays” вийшов збірник про роль кіноклубів в об’єднанні громад та шкільних спільнот

Громадська організація “Docudays” з нагоди десятиріччя підготувала збірник “Як документальне кіно та ініціативи мережі “DOCU/CLUB” впливають на громади України”. Про це редакції повідомили автори збірника.

У ньому зібрані 26 історій про роль кіноклубів в об’єднанні громад та обстоюванні прав людини. До речі, кіноклуби можна створювати і в школі – про такий досвід розповімо далі.

Історії, що увійшли до збірника, були опубліковані в медіа впродовж 2022–2024 років. Вони об’єднані в три тематичні розділи:

  1. читачі й читачки знайомляться з історіями просвітницької діяльності модераторів/-ок;
  2. дізнаються про результати адвокаційних кампаній кіноклубів;
  3. оцінять масштаби впливу кіноклубів завдяки інтерв’ю учасників/-ць команди Мережі.

Ідея створення кіноклубів виникла під час Революції Гідності в співзасновників фестивалю Docudays UA Алли Тютюнник та Геннадія Кофмана.

Наразі в Мережі DOCU/CLUB працюють 424 кіноклуби та використовують для показів колекцію зі 130 фільмів, які:

  • розширюють світогляд людей;
  • розвивають громадянський активізм;
  • формують спільноти небайдужих людей.

Частиною Мережі кіноклубів є шкільні осередки DOCU/CLUB, які створювали активні освітяни й освітянки. На їхню думку, документальне кіно допомагає учням краще розуміти свої права та обов’язки і вчить розв’язувати конфлікти.

Крім цього, документальні фільми вже є частиною навчального контенту, який вчителі використовують на уроках правознавства, географії, хімії та біології.

Докладніше про використання фільмів у навчанні ми розповідали в статтях:

Титульна ілюстрація та фото в тексті: “Docudays”


Обговорення