2 565
0
У тернопільській школі №28 ввели 200-бальну систему оцінювання для учнів 9-11 класів. У закладі освіти зазначають, що в такий спосіб готують школярів до вступу в університети й академії.
Про це повідомили на порталі “Суспільне. Новини”.
Згідно з 17 статтею Закону України “Про повну загальну середню освіту” українські школи мають право здійснювати оцінювання учнів за власною шкалою (100-бальною, 200-бальною, рейтинговою, накопичувальною тощо).
Як зазначала директорка тернопільської школи Лілія Вавринів, минулоріч 200-бальне оцінювання запровадили лише для десятикласників. А вже з початку нового навчального року пілотний проєкт розширили на 9 і 11 класи. Щоправда, система все ж адаптована до шкільного освітнього процесу й у кінці семестру отриманий учнями результат переводять за 12-бальною шкалою.
Під час уроків учні й учениці не отримують оцінки, а накопичують бали, кількість яких і визначає остаточний результат школяра.
“Оцінка втратила свій каральний ефект, вона втратила вплив на формування негативних емоцій дітей. Просто дитина собі, як у гаманець, складає свої бали”, – розповіла Лілія Вавринів.
Учні отримують бали як за виконані завдання, так і за відвідування. Крім того, вони можуть підрахувати результат у електронному журналі та самостійно визначати свою успішність.
Школярів така ініціатива адміністрації закладу освіти приємно здивувала, адже тепер вони можуть самостійно розподіляти пріоритети й мають мотивацію працювати активніше, аби зрештою отримати кращу оцінку.
Раніше ми розповідали, чи може вчитель попросити дитину вийти з уроку: відповідь юриста.
Титульне фото: “Суспільне. Тернопіль”
Обговорення