1 002
0
Під час повномасштабного вторгнення батьки вимушені більше часу й зусиль витрачати на підтримку своїх дітей. Причиною цього є перерви в навчанні, перехід на дистанційне або змішане навчання, а також повітряні тривоги й вимкнення електроенергії.
Такі висновки представлені у звіті аналітичного центру Cedos на замовлення благодійного фонду savED.
Зокрема, під час опитування батькам запропонували оцінити, як часто вони були залучені в навчання дітей до та після повномасштабного вторгнення. У підсумку кількість респондентів і респонденток, які щодня в тій чи тій формі залучені до навчання своєї дитини, збільшилася на 6% (з 34% до 40%).
Водночас залученість батьків, які відповіли, що до повномасштабного вторгнення брали участь у навчанні дитини не щодня, майже не змінилася.
25% опитаних зазначили, що їхня дитина самостійна в навчанні й не потребує залучення (переважно це батьки старшокласників і старшокласниць). Однак більшість батьків постійно підтримують дитину в навчанні. Наприклад, регулярно цікавляться вивченим, а також успіхами й труднощами в навчанні дитини 44%, регулярно спілкуються з учителями дитини 27%, постійно допомагають і перевіряють домашні завдання 32%.
Закономірно, що найчастіше залучені до навчання батьки дітей із початкової та базової школи, а найменше — старшокласників.
Читайте також: “Частині дітей та батьків так і не вдалося адаптуватися до навчання в умовах повномасштабної війни – дослідження”.
Фото: титульне – Andrew282, Depositphotos, у тексті – інфографіка зі звіту Cedos
Обговорення