Напишіть нам

Всі теми

22 Січня 2019

Учителям та їхнім асистентам не обов’язково мати спецосвіту – експертка МОН

Законодавство не вимагає від вчителів та їхніх асистентів мати спеціальну освіту для навчання дітей з особливими освітніми потребами.

Про це “Новій українській школі” розповіла керівниця експертної групи з питань забезпечення якості освіти директорату дошкільної та шкільної освіти МОН Наталя Байтемірова.

Експертка МОН зазначає, що необов’язковість спеціальної освіти дає можливість дітям з особливим освітніми потребами вчитися у будь-якому закладі.

“Керівник закладу загальної середньої освіти призначає на посади педагогічних та інших працівників, зокрема й асистентів вчителів. Обов’язковість спеціальної освіти для вчителя в інклюзивному класі обмежить можливість дитини з ООП отримати освіту. Але спеціальна освіта або кваліфікація бажана, особливо це стосується асистента вчителя”, – пояснила Байтемірова.

Вона додала, що для допомоги вчителям створюють мережу інклюзивно-ресурсних центрів, які консультуватимуть вчителів про навчання дітей з ОПП.

Також кожен педагог обов’язково проходить підвищення кваліфікації, на якому мають навчати роботи в інклюзивних класах.

Читайте також наш матеріал “Відповідаємо на запитання. Робота в інклюзивних класах”.

“Нова українська школа”

Фото: Pixabay


Обговорення

Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.