Напишіть нам
Для всіх
Для всіхБатькамВчителямДиректорамУчням
Для всіх
Для всіхБатькамВчителямДиректорамУчням

Всі проєкти

Всі теми

27 Червня 2020

Уряд затвердив план Року математичної освіти

Протягом Року математичної освіти мають запровадити обов’язкову державну підсумкову атестацію у формі ЗНО з математики, збільшити кількість навчальних годин на вивчення математики та відкрити Музей науки.

Про це йдеться на сайті МОН.

“Міжнародне дослідження PISA-2018 показало, що 36% наших 15-річних учнів не досягають базового рівня знання з математики. Однією з ініціатив, покликаних вирішити цю проблему, стало оголошення навчального року 2020/2021 Роком математичної освіти.

Впродовж нього ми плануємо впровадити найбільш нагальні й потрібні дітям та освітянам новації, а також закріпити думку про те, що математика потрібна кожному з нас у повсякденному житті. Заходи Року математики охоплять дошкільну, повну загальну середню, позашкільну, професійно-технічну та вищу освіту“, – каже заступниця міністра освіти і науки України Любомира Мандзій.

З травня 2021 року здобувачі повної загальної середньої освіти складатимуть обов’язкову ДПА у формі ЗНО з математики.

Також у плані йдеться про те, що протягом навчального року 2020/2021 треба:

  • Збільшити кількість навчальних годин на вивчення математики в Державному стандарті базової середньої освіти;
  • Впровадити курси “Логіка”, “Математична логіка” у варіативну складову навчальних планів 1-11 класів;
  • Провести тренінги для вчителів початкових класів та вихователів закладів дошкільної освіти, застосовуючи легоматематику в освітньому процесі;
  • Оснастити школи і профтехи, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти, обладнанням для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій;
  • Створити каталог освітніх ресурсів з вивчення математики;
  • Розширити мережі математичних гуртків у закладах загальної середньої та позашкільної освіти;
  • Організувати математичні хаб-простори на базі вишів, що мають факультети (інститути) з підготовки вчителів;
  • Створити безкоштовний математичний онлайн-ресурс і розробити контент для нього;
  • Організувати літні “математичні школи” для вчителів та учнів;
  • Відкрити Музей науки.

Фото: автор – JESHOOTS.COM, Unsplash


Обговорення