1 828
0
Дослідники Українського центру оцінювання якості освіти підготували матеріал, присвячений навчальній складовій освітніх втрат.
Про це УЦОЯО повідомляє на своєму сайті.
Дослідження “Навчальні втрати: сутність, причини, наслідки та шляхи подолання” – про те, у чому різниця між освітніми та навчальними втратами. Воно висвітлює підходи до визначення навчальних втрат, а також пояснює, як вимірюють втрати в навчанні у світі загалом і в Україні зокрема.
Як зазначили в УЦОЯО, ця розвідка містить опис результатів численних досліджень, у ній викладено погляди дослідників на те, як мінімізувати навчальні втрати в нашій країні на рівні загальної середньої освіти, спираючись, зокрема, на рекомендації міжнародних організацій і враховуючи при цьому специфіку української системи освіти.
Крім цього, читачі й читачки дізнаються про таке:
Дослідження має на меті систематизувати уявлення широкої аудиторії про проблему навчальних втрат.
Читайте також: “Долаємо освітні втрати: поради для вчителів української мови та літератури”.
Зображення: Український центр оцінювання якості освіти
Обговорення