Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

30 Липня 2018

В курсі з інклюзивної освіти відкрито лекцію про підтримку дітей із травматичним досвідом

В онлайн-курсі “Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами”, відкрито лекцію “Психосоціальна підтримка дітей із травматичним досвідом“.

Це шоста лекція модуля “Методи роботи з дітьми”. У ній лекторка Оксана Залеська розповідає, як учитель може допомогти дитині розвинути стійкість до стресових ситуацій у форматі гри, а також про те, як організувати безпечний психологічний шкільний простір. Окрім того, частину лекції присвячено супервізіям та інтервізіям, які можуть стати дієвим способом професійного зростання вчителів.

Також лекторка пропонує слухачам курсу ігри, які допоможуть залучити всіх дітей класу до спільної роботи.

Після відео є додаткові текстові матеріали. Вони доповнюють основний зміст лекції, тому організатори просять учасників звернути на них увагу.

Зареєструватись на курс можна за цим посиланням.

Нагадаємо, курс “Робота вчителів початкових класів із дітьми з особливими освітніми потребами” створений у партнерстві ГО “Смарт освіта” із студією онлайн-освіти EdEra. Він представлений в рамках проекту “Програма сприяння громадській активності “Долучайся!”, що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та здійснюється Pact в Україні.

Раніше в курсі відкрили лекцію про запобігання булінгу.

Фото: автор – DenisNata, Depositphotos


Обговорення

Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.