5 566
0
В онлайн-курсі на платформі EdEra “Робота вчителів початкових класів із дітьми з особливими освітніми потребами” відкрито четвертий модуль.
Цей модуль найбільш практичний та має назву “Методи роботи з дітьми”. В ньому розповідається про сучасні підходи та інструментарії, які вчителі можуть застосовувати у своїй роботі. Також тут є поради, як організувати комфортне та пізнавальне освітнє середовище для кожного учня.
Модуль триває 3,5 години та поділений на лекції. Тут педагоги дізнаються, як включати дітей з особливими освітніми потребами в роботу всього класу, як адаптовувати для них матеріал і, водночас, зробити навчання ефективним для всіх учнів у класі.
Нагадаємо, що зареєструватись і пройти курс можна за цим посиланням. Всього буде 6 модулів, перші три – “Філософія інклюзії. Частина 1”, “Організація інклюзивної освіти в Україні” та “Робота вчителя з батьками” – також уже відкриті для перегляду. Курс можна проходити в будь-який час, реєстрація буде відкрита постійно.
На курсі зареєстровано близько 16,6 тисяч освітян. Більше 11 тисяч уже пройшли підсумкові тести перших трьох модулів. Більше половини з тих, хто проходить курс, – це вчителі початкової школи, 11% – представники адміністрацій загальноосвітніх шкіл, 9% – вчителі-предметники, 9% – працівники дитячих садочків, 7% – психологи, 4% – корекційні педагоги, 2% – логопеди та 8% – інші охочі.
Це пілотний запуск курсу, тому організатори просять учасників заповнити форму зворотного зв’язку для вдосконалення курсу. Посилання на форму ви знайдете на сторінці курсу.
Курс “Робота вчителя початкових класів із дітьми з особливими освітніми потребами” створений у партнерстві ГО “Смарт освіта” із студією онлайн-освіти EdEra. Він представлений в рамках проекту “Програма сприяння громадській активності “Долучайся!”, що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та здійснюється Pact в Україні.
Фото: автор – duiwoy, Depositphotos
Обговорення