4 768
0
Внесення змін до профстандарту вчителя повʼязані з новими методичними рекомендаціями Національного агентства кваліфікацій, де передбачено, що в професійний стандарт треба додати два аспекти – про комунікацію (як вона має здійснюватися, між ким, коли вчитель/-ка виконує ті чи ті функції) та про автономію (щоби показати, наскільки вчитель / ка може здійснювати цю функцію самостійно чи за чиєїсь підтримки).
За попередніми планами, громадське обговорення оновленого стандарту відбудеться на початку 2024 року.
Про це “Новій українській школі” повідомила директорка Українського інституту розвитку освіти Наталія Софій. Повне інтервʼю з Наталією читайте за посиланням.
Старт розробки чинного професійного стандарту відбувся у 2019 році. Затвердили його у 2020. “Оскільки це був перший професійний стандарт, пов’язаний із реформою НУШ, ми намагалися використовувати в ньому багато прикладів і пояснень.
Зараз хочемо навпаки – узагальнити подані формулювання та зробити їх коротшими. А додатково підготувати навчально-методичний пакет, який би роз’яснював компетентності, давав вчителям практичні інструменти, які допоможуть використовувати текст стандарту на практиці”, – каже Софій.
Зокрема, це можуть бути
Читайте також: “Європейська рада оприлюднила рекомендації про забезпечення цифрової освіти”.
Титульне фото: авторка – Марія Брикимова, ГО “Смарт освіта”.
Обговорення