Цього тижня в проєкті “Вчися вухами” від ГО “Смарт освіта” з’явилися п’ять нових аудіоуроків з громадянської освіти.
Стежити за анонсами уроків можна на сторінці “Вчися вухами” в Instagram.

З уроку громадянської освіти для 10 класу “Якісні медіа vs. інформаційні сміттярки: як їх відрізнити” слухачі й слухачки дізнаються:
- скільки відсотків українців вміють відрізняти фейк від справжньої новини;
- як відрізнити “інформаційну сміттярку” від справжнього медіа;
- про білий список медіа та базу псевдосоціологів;
- дві помилки, які часто допускають навіть найкращі українські медіа.

Ще один урок для 10 класу з громадянської освіти на тему “Свобода слова: говорити все, чи відповідати за слова”.
В епізоді – розмова про:
- розвиток самоцензури в журналістів і блогерів;
- нестандартні виборчі кампанії “Слуги народу” та однойменний серіал;
- баланс між свободою вираження поглядів і відповідальністю.
Слухати можна за посиланням.

Учні й учениці 10 класу можуть прослухати урок з громадянської освіти на тему “Фейки та хто їх поширює”.
У фокусі уваги:
- різниця між фейком і вигадкою;
- як правильно говорити про виявлені фейки;
- що таке інфооперація (на прикладі підриву Каховській ГЕС).

З уроку громадянської освіти “Корисні ідіоти” та псевдоексперти” 10-класники дізнаються:
- історії про несправжню експертність Доржа Бату (Андрія Васильєва) та Спартака Субботи;
- як військовий псевдоексперт Олексій Арестович здобув свою популярність;
- звідки пішов термін “корисний ідіот” (спойлер: із часів КДБ).
Посилання – за лінком.

З громадянської освіти учні й учениці 10 класів можуть прослухати урок на тему “Темний бік соцмереж і як нами маніпулюють”.
Слухачам і слухачкам розкажуть:
- як розважальний тест на визначення типу особистості у фейсбуці, зрештою, допоміг Дональду Трампу стати президентом США;
- чому маніпулюють популярними запитами в соцмережах;
- яку роль відіграє мова в наших девайсах;
- що таке “інформаційні сміттярки”.
Читайте також: “Вчися вухами”: нові уроки з громадянської освіти для 10 класу”.
Зображення: ГО “Смарт освіта”
Обговорення