Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

10 Травня 2023

Відомі результати фінального етапу Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика

9 травня Міністерство освіти і науки України оприлюднило наказ про результати четвертого етапу ХХІІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика.

Відповідний документ можна завантажити на сайті МОН.

Згідно з наказом, за результатами конкурсу журі присудило учасникам й учасницям 12 перших, 24 другі й 36 третіх місць.

Зокрема, перше місце в четвертому, фінальному етапі конкурсу посіли такі учні й учениці:

  1. Назар Дорма (3 клас, КЗО “Покровський ліцей” Покровської селищної ради Синельниківського району Дніпропетровської області);
  2. Анна Міщенко (4 клас, КЗ Сумської обласної ради – Глухівський ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою);
  3. Богдана Береза (5 клас, Партизанський ліцей Слобожанської селищної ради Дніпровського району Дніпропетровської області);
  4. Дар’я Цімбаліст (6 клас, КЗ “Вінницький ліцей № 32”);
  5. Вікторія Крисюк (7 клас, Рівненський ліцей № 28 Рівненської міської ради);
  6. Анна Проботюк (8 клас, Ліцей №1 міста Житомира);
  7. Володимира Гавриш (9 клас, Ніжинська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 15 Ніжинської міської ради Чернігівської області);
  8. Ангеліна Сидорчук (10 клас, Сарненський районний ліцей “Лідер” Сарненської міської ради Сарненського району Рівненської області);
  9. Вікторія Якубенко (11 клас, Коломийський ліцей імені М. Грушевського Коломийської міської ради Івано-Франківської області);
  10. Євгенія Пархоменко (Державний професійно-технічний навчальний заклад “Роменське вище професійне училище”);
  11. Кирило Ткачук (Обласний коледж “Кременчуцька гуманітарно-технологічна академія імені А. С. Макаренка” Полтавської обласної ради);
  12. Єлизавета Шестозуб (Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького).
645b2e8da599a325410201

Читайте також: “Учителів мистецьких предметів зі шкіл і позашкілля запрошують подати заявку на участь в онлайн-лабораторії”.

Зображення: 2+2


Обговорення