Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

11 Вересня 2023

Війна мала стати причиною для “генерального прибирання” освітніх програм – Іванна Коберник

З повномасштабним російським вторгненням зросла нерівність у здобутті учнями якісної освіти. Якщо раніше можна було умовно виділити 3 категорії школярів, які мають освітні “розриви”, то зараз їхня кількість сягає 7, а то й 10.

Про це в ефірі телеканалу “Ми – Україна” повідомила освітня експертка, співзасновниця ГО “Смарт освіта” Іванна Коберник.

Вона зазначила, що до повномасштабної війни в державі умовно виділяли 3 лінії розломів:

  • сільські та міські діти, де перші не мають доступу до такої ж якісної освіти;
  • спеціалізовані школи й загальноосвітні (перші частіше мають сильних учителів);
  • сім’ї учнів із різним соціально-економічним статусом: у деяких родинах батьки мають кошти на додаткову освітню діяльність і розуміння цінності освіти, а в деяких – ні.

Зараз, на думку Іванни Коберник, такох розломів щонайменше 7:

  • діти на окупованих територіях;
  • діти поблизу лінії зіткнення;
  • діти ВПО;
  • діти за кордоном;
  • діти, які навчаються очно;
  • діти, які навчаються за змішаною формою;
  • діти, які навчаються дистанційно.

“Це все різні історії, які потребують різних підходів. Тому в кожній школі ситуація дуже різна та, на жаль, дуже часто це залежить від того, пощастило вам чи ні”, – зазначила експертка.

Крім того, Іванна Коберник наголосила, що війна мала стати причиною для “генерального прибирання” освітніх програм. З них мали забрати все зайве й залишити лише те, що справді є сучасним і необхідним для українських дітей. Те, що б допомогло їм опановувати головне та відмовитися від другорядного.

Читайте також:Оновлена інформація про підручники: що надрукували та доставили, а що ще планують”.

Титульне фото: скриншот із відео телеканалу “Ми – Україна”


Обговорення