9 161
0
Дослідження показують, що розмови за сімейним столом та спільні читання можуть допомогти дітям добре вчитися.
Про це пише у своїй статті очільниця відділу дошкільної та шкільної освіти, управління освіти та навичок ОЕСР (організація, яка робить міжнародне дослідження якості освіти PISA) Юрі Белфалі.
“Батьки можуть виділити час для створення моменту, який сприятиме сімейному діалогові, запитати свою дитину, як вона почуває себе і що саме вона зараз вивчає, або запропонувати заходи/активності, які покращуватимуть засвоєння інформації“, – зазначає Белфалі.
Вона наводить дослідження PISA 2015, яке показало, що учні матимуть на 22-39% більше шансів посуватися щасливішими, якщо їхні батьки:
Дослідження PISA також встановили, що за такої залученості та підтримки батьків, учні показують кращі результати в науці, навіть враховуючи соціально-економічний статус родини.
Окрім того, Міжнародне Дослідження раннього навчання та благополуччя дітей (The International Early Learning and Child Well-being Study) встановило, що молодші діти показують кращі результати, якщо батьки залучені до їхнього навчання. Так, п’ятирічні діти в Естонії, Англії та США мають кращі результати в навчанні та соціально-емоційний розвиток, коли батьки:
“Звичайно, не всі ці заходи можна реалізувати в домашніх умовах. Однак, батьки можуть бути творчими, пропонуючи вдома ігрові навчальні заняття або виготовляючи власними руками книги, які потім читати разом з дітьми.
Навіть якщо батьки не можуть присвятити весь свій час навчанню дитини, години, проведені разом з дитиною, можуть вплинути на її навчання, розвиток та благополуччя“, – наголошує Белфалі.
Нагадаємо, ЮНІСЕФ склав 5 коротких порад батькам, як зберегти позитивний емоційний стан дітей під час карантину.
“Нова українська школа”
Фото: автор – yacobchuk1, Depositphotos
Обговорення