Напишіть нам

Всі теми

28 Вересня 2022

Як формувати математичну компетентність в учнів 1–4 класів – рекомендації УЦОЯО

Український центр оцінювання якості освіти підготував методичні рекомендації щодо формування математичної компетентності учнів на рівні початкової освіти.

Переглянути їх можна за цим посиланням або нижче.

Рекомендації стали результатом моніторингу якості початкової освіти “Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти”

У рекомендаціях надано відповіді на такі запитання:

  • Що таке математична компетентність?
  • Що мають знати й уміти учні початкових класів із математики?
  • Який рівень сформованості різних складників математичної компетентності мають наші випускники початкової школи?
  • Що пропонують чинні підручники з математики для формування різних складників математичної компетентності?
  • Як навчати учнів працювати з даними та здійснювати вимірювання?
  • Які завдання варто пропонувати учням, аби поліпшити їхні результати щодо роботи з даними та вимірювань?
  • Які ресурси може використовувати вчитель в умовах дистанційного навчання, щоби покращити результати своїх учнів?

В УЦОЯО зазначають, що рекомендації містять описи конкретних практик та зразки завдань, які можна використовувати на уроках, а також як приклади для діагностувальних робіт.

Metodychni_matematychna

Завантажити документ

Докладний розбір результатів моніторингу читайте в нашій публікації “Учні початкових класів стали гірше вчитися – що з цим робити

Слава Україні!

Героям слава!

Переможемо!

Фото: автор – ZouZou, Depositphotos


Обговорення