3 016
0
Точні дані щодо освітніх втрат у зв’язку із карантином і повномасштабною війною не відомі. Цього року до першого класу пішли діти, які могли жодного дня не відвідувати садочок. При цьому і PISA, і українське моніторингове дослідження якості початкової освіти від УЦОЯО показують пряму залежність між успішністю у школі та дошкільним розвитком.
Таку проблему на особистій сторінці у Facebook порушила ексміністерка освіти і науки Анна Новосад.
“Зараз ми всі фокусуємось на фізичному відновленні – відбудова, укриття, простори. І це правильно. Але відновлені стіни не дадуть якості. Паралельно потрібно вже починати дискусію щодо національної довгострокової політики з подолання освітніх втрат для дітей різного віку, формувати конкретні рішення і вже пропонувати їх міжнародним партнерам для фінансування”, – наголосила ексміністерка.
Серед пропозицій напрямків роботи із подолання освітніх втрат:
Читайте також: “Компенсаторний рік і додаткові консультації: що можна зробити для надолуження освітніх втрат”.
Слава Україні!
Героям слава!
Переможемо!
Фото: автор – kmiragaya, Depositphotos
Обговорення