Напишіть нам

Всі теми

4 Січня 2022

Як правильно визначити рівні підтрики дитини – методичні рекомендації для шкіл та ІРЦ

Міністерство освіти і науки опублікувало методичні рекомендації для встановлення категорій особливих освітніх потреб та визначення рівня підтримки в освітньому процесі.

МОН надало їх, оскільки набули чинності зміни до постанов Кабінету Міністрів України, що регулюють організацію інклюзивного навчання:

  • “Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами” від 21 липня 2021 р.
  • “Порядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти” від 15 вересня 2021 р. № 957.

Рекомендації допоможуть фахівцям інклюзивно-ресурсних центрів та педагогічним працівникам шкіл правильно визначити рівні підтримки, яким відповідають учні з ООП.

Рекомендації для працівників ІРЦ

Методичні рекомендації для інклюзивно-ресурсних центрів щодо визначення категорій (типології) освітніх труднощів у осіб з ООП та рівнів підтримки в освітньому процесі

Завантажити PDF

Рекомендації для педагогів ЗЗСО

Методичні рекомендації для закладів загальної середньої освіти щодо визначення освітніх труднощів і рівня підтримки в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти

Завантажити PDF

Раніше, роз’яснення про те, як школі визначати рівні підтримки та чим вони відрізняються, опублікувала Державна служба якості освіти.

Фото: автор – AlexLipa, Depositphotos


Обговорення

Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.