Напишіть нам

Всі теми

9 Травня 2022

Як відновити обслуговування через органи Казначейства на ТОТ – алгоритм дій

МОН склало алгоритми дій для відновлення обслуговування через органи Казначейства на тимчасово окупованих територіях.

Алгоритм дій для відновлення обслуговування через органи Казначейства в разі перебування на тимчасово окупованій території та відсутності посадових осіб із правом першого / другого підпису фінансових документів:

  1. Призначити нових посадових осіб із правом першого / другого підпису фінансових документів (керівник, бухгалтер).
  2. Створити копії наявних баз даних або узагальнити паперові носії, які містять необхідну первинну бухгалтерську інформацію, для можливості відновлення фінансової роботи.
  3. Звернутися до органу Казначейства на підконтрольній українській владі території щодо здійснення розрахунково-касового обслуговування та надати необхідні документи на вимогу органу Казначейства відповідно до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану (постанова Кабміну від 9 червня 2021 р. № 590).
  4. Згенерувати ключі електронного цифрового підпису для нових посадових осіб в органах Казначейства на підконтрольній українській владі території.
  5. Налаштувати під‘єднання до системи дистанційного обслуговування “Клієнт Казначейства – Казначейство”.
  6. Відновити роботу.

Також повідомляється, що протягом часу, необхідного для оформлення ключів ЕЦП, документи для оплати можна надати до органів Казначейства на паперових носіях.

Алгоритм дій для відновлення обслуговування через органи Казначейства в разі перебування на тимчасово окупованій території та відсутності ключів електронного цифрового підпису (під‘єднання до системи дистанційного обслуговування): 

  1. Створити копії наявних баз даних або узагальнити паперові носії, які містять необхідну первинну бухгалтерську інформацію, для можливості відновлення фінансової роботи.
  2. Звернутися до органу Казначейства на підконтрольній українській владі території щодо здійснення розрахунково-касового обслуговування та надати необхідні документи на вимогу органу Казначейства відповідно до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану (постанова Кабміну від 9 червня 2021 р. № 590).
  3. Згенерувати ключі електронного цифрового підпису для нових посадових осіб в органах Казначейства на підконтрольній українській владі території.
  4. Налаштувати під‘єднання до системи дистанційного обслуговування “Клієнт Казначейства – Казначейство”.
  5. Відновити роботу.

У цьому випадку також протягом часу, необхідного для оформлення ключів ЕЦП, документи для оплати можна надати до органів Казначейства на паперових носіях.

Слава Україні!

Героям слава!

Переможемо!

Фото: автор – Nomadsoul1, Depositphotos


Обговорення