Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

21 Жовтня 2024

Якщо школа не отримала підручники або отримала недостатньо, зверніться до обласних департаментів освіти – Наталія Піпа

6 українських регіонів досі не забезпечені підручниками для 7-х класів “НУШ” на 100%. Зокрема, йдеться про:

  • Хмельницьку,
  • Херсонську,
  • Харківську,
  • Сумську,
  • Запорізьку,
  • Волинську області.

Про це на своїй Facebook-сторінці повідомила секретарка Комітету з питань освіти, науки та інновацій Верховної Ради України Наталія Піпа.

За її словами, часто така ситуація викликана проблемами з логістикою, адже підручники розподіляють із обласних складів.

“Тож рекомендація для закладів освіти, директорів, учителів: якщо вам не доставили підручники або доставили недостатню кількість, найперше зверніться до обласних департаментів освіти!” – додала Наталія Піпа.

Народна депутатка також нагадала, що на друк підручників у цьому році з державного бюджету України витратили 1,5 мільярда гривень. Ще 9,5 мільярдів доларів, які також спрямували на забезпечення учнів і учениць навчальними матеріалами, – це кошти донорів. Зокрема, видання підручників із географії для 10 класу забезпечує уряд Південної Кореї.

Крім того, Наталія Піпа додала, що з 2020 року в Україні не друкують підручники мовою країни-агресора.

До того ж з цього року апробацією навчальних матеріалів займається Український інститут розвитку освіти. Про оновлену процедуру апробації і те, як вчителі можуть впливати на якість шкільної літератури, ми докладно розповідали в цьому матеріалі.

“Уперше УІРО пілотує підручники: тестує невелику кількість в певних школах, а вже потім вирішує, чи друкувати повний наклад. Це круто, адже є можливість давати зворотний зв’язок. Раніше було інакше: друкували підручники на 5 років, і щоб змінити щось, потрібно чекати ці роки, а діти вчаться за поганим матеріалом або незручним для вчителів”, – пояснила народна депутатка.

Раніше ми розповідали, що МОН розпочало конкурс підручників для 1, 2, 3 і 8 класів НУШ

Титульне фото: freepic.com


Обговорення