Всі теми

13 Січня 2020

За п’ять років в понад шість разів зросла кількість учнів на інклюзивному навчанні

За останні п’ять років кількість учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах, зросла у 6,4 раза.

Про це йдеться у проєктах концепції та планів релазізації держаної політики, які МОН винесло на громадське обговорення.

Протягом останніх п’яти років в 6,4 рази зросла кількість учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти; з 2016/2017 н. р. у 4,6 рази збільшилася кількість інклюзивних класів та в 3,6 рази – шкіл, в яких облаштовані такі класи, – зазначено в проєктах.

Нагадаємо, усі ІРЦ отримали методики оцінки розвитку дітей.

Читайте також “Професійна підтримка вчителів в інклюзії: європейський досвід”

“Нова українська школа”

Фото: автор – pressmaster, Depositphotos

Підписуйтесь на наші Facebook та Viber


Обговорення

Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.