Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

Вчителька середньої школи №44 м.Кам’янське Дніпропетровської області та тренерка НУШ Ольга Букрєєва поділилась з “Новою українською школою” прикладом оформлення дистанційних уроків. Нижче подаємо приклади трьох уроків з її персонального блогу.

ПОНЕДІЛОК, 16 БЕРЕЗНЯ

Доброго ранку, мої самостійні діти!

1. Переглянь відео, перед виконанням завдань:

Я досліджую світ. “Повітря навколо нас”, 1 клас

Історія виникнення авіації (для виконання завдання на с.30)

Історія української авіації (для виконання завдання на с.30)

Найбільший у світі траспортний літак – “Мрія”

2. Тепер ти можеш виконати всі завдання на с.30:

3. Поговоримо про екологію повітря. Як діяльність людини впливає на довкілля?

ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин): п’ємо воду, рухаємося

Українська мова: письмо вивчених букв, складів, слів. Робота з дитячою книжкою: знайомлюсь з енциклопедіями ПРО ПТАХІВ.

1.Як відрізнити птахів від інших тварин? Переглянь відео.

2.Переглянь відео. Повтори назви птахів.

3. Пограй. Дізнайся цікаве про птахів

ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин): п’ємо воду, рухаємося

4. Потренуйся списувати слова та речення з друкованого тексту (записуємо в синій зошит).

5. Творче завдання – спробуй зробити пташку-орігамі. (Фото пташки показуємо в групі класу у вайбері).

6. Дошка запитань. Можливо ти хочеш дізнатися більше про птахів? Запиши своє питання.

Made with Padlet

Математика: закріплення вивченого (геометричні фігури та тіла).

1. Починаємо з математичного диктанту.

2. Потренуємося відрізняти геометричні фігури від геометричних тіл.

3. Виконай творчі завдання.

Розфарбуй, порахуй та запиши кількість фігур.

4. Творчий марафон

Пофантазуй та створи свою Країну Геометрії. Тобі необхідно мати аркуш в клітинку, фломастери та ось такі підказки. Фото роботи чекаю в групі класу у вайбері, а після карантину – в класі (свою також сьогодні протягом дня покажу)

До зустрічі завтра! Будьте здорові!

ВІВТОРОК, 17 БЕРЕЗНЯ

Доброго ранку!

Українська мова – Букви “Є” та “є”. Письмо малої букви “є”.

1. Розпочнемо з аудіоказки. Прослухай.

2. Запиши свої враження у бланку.

Перевір себе:

  • назва – “Маленький єнот і той, хто сидить у ставку”;
  • автор – Ліліан Муур;
  • герої – маленький єнот, дикобраз, скунс, кролик.

3. Відпочиваємо (5 – 10 хвилин) – п’ємо воду, рухаємося.

4. Вчимося писати малу букву “є”. Працюємо в жовтому зошиті на с. 30.

5. Уважно переглянь відео.

Приготуй для роботи підручник (с. 44) та роздрукований аркуш із завданням.

6. Відпочиваємо (5-10 хвилин) – п’ємо воду, рухаємося.

7. Пишемо в синьому зошиті – шаблоні.

Для батьківпрошу допомогти прописати, звісно без моїх пояснень. Хоча є діти, які зразок пропишуть самостійно. Дайте їм це зробити.

Роботу краще поділити на 2 частини з обов’язковим відпочинком (порухатися та дати відпочити очам).

8. Ти чудово попрацював!

Тепер посміхнись! Найкумедніші єноти для гарного настрою!

9. Тренуємо навичку читання – прочитай ще раз підручник с.44.

Математика – Вимірювання довжини предметів іншими предметами.

1. Переглянь мультфільм. Яка ж була довжина удава?

2. Працюємо із підручником с. 144-146

3. Самостійно виконай все завдання до уроку на с. 144-146 підручника. Відповіді запиши у форму.

4. Відпочиваємо (5-10 хвилин) – п’ємо воду, рухаємося.

5. Виконай завдання на с.25-26 (сірий зошит з математики, частина 3).

6. Тварин теж можна викласти з геометричних фігур. Допоможе тобі гра “ТАНГРАМ”:

Натисни для початку гри СЮДИ.

#Творчий_флешмоб на вівторок та середу

Ліпимо з пластиліну кумедного єнота.

Покрокова інструкція ТУТ

Або ще одного героя уроку – тигренятко (левенятко).

Для ваших робіт в класі вже є місце. Також чекаю фото ваших робіт у групи класу у вайбері.

Дякую за роботу! Всім гарного дня!

СЕРЕДА, 18 БЕРЕЗНЯ

Математика – Сантиметр, як одиниця довжини. Вимірювання довжин, запис результатів вимірювання. Побудова відрізків заданої довжини.

1. Починаємо з математичного диктанту.

2. Переглянь відео.

3. Виконай завдання 5 та 7 на с.150 підручника.

ВАЖЛИВО! Вимірюємо В ПІДРУЧНИКУ!

Результат внеси у форму (записуємо тільки число)

4. Відпочиваємо (5-10 хвилин) – п’ємо воду, рухаємося.

5. Виконай завдання 6 на с.150 підручника.

Креслимо на с.40 робочого зошита (для самоперевірки).

6. Виконай завдання 2, 3 на с.28 робочого зошита.

Українська мова – Букви “Є” та “є”. Письмо великої букви “Є”.

1. Для гарного настрою та тренування пам’яті вивчи один вірш напам’ять (на вибір).

Якщо є можливість, запиши відео, як ти напам’ять розповідаєш вірш (викласти краще в закритій групі на фейсбуці або в групі класу у вайбері).

2. Виконай завдання 3 на с. 33 жовтого зошита (речення записуємо ДРУКОВАНИМИ буквами).

3. Почитаємо разом з тобою с. 45 підручника.

А ще забула про ЄЛИСЕЯ!!!! Також додається одна наліпка на парту 🙂

4. Відпочиваємо (5-10 хвилин) – п’ємо воду, рухаємося.

5. Вчимося писати велику букву “є”. Працюємо в жовтому зошиті на с. 30.

6. Пишемо в синьому зошиті – шаблоні.

Для батьківпрошу допомогти прописати, звісно без моїх пояснень. Хоча є діти, які зразок пропишуть самостійно. Дайте їм це зробити.

7. Відпочиваємо (5-10 хвилин) – п’ємо воду, рухаємося.

8. 

Самоперевірка

На сьогодні все! Ви в мене чудові!

Дивіться також наш матеріал, де Ольга Букрєєва ділиться досвідом ведення дистанційного навчання “Як організувати дистанційне навчання для першачків”