1 199
0
Якщо у класі з’являється дитина з особливими освітніми потребами, успішність інших дітей не знижується.
Про це сказала керівниця директорату інклюзивної та позашкільної освіти МОН Валентина Хіврич в інтерв’ю Новій українській школі.
“У класі з’являється асистент вчителя, який працює з усіма дітьми, допомагаючи вчителю. Вчитель та асистент готуються до інклюзії, вивчають багато нового, можуть застосовувати спільне викладання, а значить – краще організувати освітній процес для всіх діток“, – зазначила Хіврич.
Вона розповіла про випадок, коли керівництво району приїхало на батьківські збори в інклюзивному класі.
“Питають батьків – які враження, чи не ображають дитину з ООП? Одна мама каже: “Ми знаємо, що клас інклюзивний, а хто з дітей на інклюзії – не знаємо”. Це – вищий пілотаж. Вчителі змогли так організувати освітній процес, що всі отримують належну увагу і підтримку, усім комфортно”, – поділилась керівниця директорату.
Більше читайте в нашому інтерв’ю з Валентиною Хіврич: перша та друга частини.
“Нова українська школа”
Фото: асистентка вчителя Іванна Горбатюк поруч з хлопцем із ЗПР у у 8-й школі Хмельницького, автор – Андрій Попик
Обговорення