Експорт, ринки єс та інтернаціоналізація бізнесу

Безкоштовний онлайн-курс розроблений на базі матеріалів Комерційної служби США, найкращих українських та міжнародних практик ведення експортної діяльності і розвитку глобального бізнесу. Великий масив систематизованого матеріалу подається в концентрованій формі – оптимальний формат для зайнятих людей. Час навчання ви обираєте для себе самостійно – у межах визначеного часового проміжку. Ключова ціль – дати українським компаніям розуміння того, як необхідно налагоджувати системний експорт і будувати безпрограшні міжнародні стратегії. Навчання змінить ваше розуміння експортної діяльності і, цілком можливо, підходи до ведення бізнесу!

ПРОГРАМА ТА ДЕТАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

Модуль 1. Основа

    • 1.1. Чи можуть МСП експортувати? Помилки МСП в експорті
    • 1.2. Експортна готовність
    • 1.3. Дослідження ринку (2 частини)
    • 1.4. Експортна стратегія та експортний план
    • 1.5. Ціноутворення, ціна та умови продажу
    • 1.6. Відповіді на бізнес-запити
    • 1.7. Методи платежу
    • 1.8. Підготовка товару до експорту, вибір експедитора
    • 1.9. Фінансування експортних операцій
    • 1.10. Продаж за кордон та післяпродажне обслуговування
    • 1.11. Інтерв’ю: Тетяна Абрамова, директор Дому моди “RITO” (історія успіху й рух вперед)

Модуль 2. Експортні бізнес-моделі

    • 2.1. Прямий і непрямий експорт, посередники
    • 2.2. Комбіновані методи експорту (2 частини)
    • 2.3. Експорт під власною маркою роздрібних торгівців
    • 2.4. Торгівля через європейські роздрібні мережі: як увійти в контакт
    • 2.5. Підбір команди для експорту. Укладання експортних контрактів

Модуль 3. Пошук партнера, бізнес онлайн, виставки

    • 3.1. Передумови для успішного пошуку та перевірка потенційних партнерів в ЄС
    • 3.2. Оцінка партнера. Зниження “українських” ризиків для експорту
    • 3.3. Ведення бізнесу онлайн. Вступ
    • 3.4. Ведення бізнесу онлайн. Веб-сайт
    • 3.5. Ведення бізнесу онлайн. Соціальні мережі
    • 3.6. Ведення бізнесу онлайн. Використання платформ електронної торгівлі
    • 3.7. Ефективна участь у виставках

Модуль 4. Маркетинг, брендинг, етика, бізнес-культура

    • 4.1. Творчий підхід до маркетингу та створення нових смислів
    • 4.2. Брендинг, адаптація бренду до іноземного ринку
    • 4.3. Бізнес-етика, культура та психологія в експорті (2 частини)
    • 4.4. Інтерв’ю: Микола Скиба, експерт “Українського інституту майбутнього” (UIF), засновник “Агенції культурних стратегій” (культурні фактори і культурні стратегії в експорті)
    • 4.5. Елементи планування ділової подорожі
    • 4.6. Інтерв’ю: Володимир Цвілий, співвласник компанії “Завод сільгоспмашин”, Дніпропетровська область (екскурсія до успішної компанії-експортера)

Джерело: courses.ed-era.com

Матеріали за темою

Обговорення